۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۳۱۲۵۷۹
آیت الله علما:

انجام واجبات و توجه به مستحبات رضایت خداوند را رقم می زند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما در جمع نمازگزاران مسجد حاج شهباز خان گفت: انجام واجبات دین و توجه و اهتمام به مستحبات موجبات رضایت خداوند را فراهم می آورد.
آيت الله علما 23

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، شامگاه امروز در جمع نمازگزاران مسجد حاج شهبازخان کرمانشاه اظهار داشت: مؤمنان باید شکرگذار تمام نعمت هایی که به آن ها عطا شده باشند.


آیت الله علما با اشاره به روایاتی تصریح کرد: گاه زشتی های ظاهری و مشکلات زندگی موجب ناراحتی و ناشکری بندگان به درگاه خداوند تبارک و تعالی می شود.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: خداوند متعال کاستی های زندگی دنیوی انسان ها را به بهترین شکل ممکن جبران می کند، گاه بیماری ها موجب کاسته شدن از بار گناهان فرد می شود و گاه زشتی های ظاهری با انجام اعمال خیر موجب زیبایی باطن شده و فرد در قیامت با صورتی زیبا محشور می شود.


امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: انسان ها در دنیا نواقص بسیاری دارند، پرهیز از اظهار نارضایتی عنایات خداوند را معطوف بندگان می کند و خدا نواقص فرد را با اعمال خوب وی جبران می کند.


وی خاطرنشان کرد: انجام واجبات دین و توجه و اهتمام به مستحبات موجبات رضایت خداوند را فراهم آورده و درجه و مرتبه فرد را ارتقا می دهد به طوری که خدا دست دار چنین افرادی است.


آیت الله علما گفت: بندگی خالصانه و صادقانه به درگاه خدا مقام قرب الهی را برای بندگان بوجود آورده و سعادتمندی و عزتمندی مؤمنان را به دنبال دارد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان ابراز داشت: نباید اجازه داد نواقص دنیوی موجب ناشکری و ناسپاسی ما شود، رضایت از خواست و اراده خداوند متعال زمینه رضایت خدا از اعمال ناقص ما را فراهم می آورد./857/202/ب3

ارسال نظرات