۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۳۱۲۵۶۱
کارشناس مسائل مذهبی:

برخی افراد به نام اصلاحات و آزادی خواهی به مقدسات حمله می کنند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل مذهبی با تأکید بر لزوم تبعیت همه افراد و گروه ها از قانون، گفت: برخی افراد به خود اجازه داده‎اند به نام اصلاحات و آزادی بیان به مقدسات حمله کنند، این افراد نمی دانند همین آزادی که امروز دارند را مرهون انقلاب هستند.
حجت الاسلام جاوري شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین جاوری کارشناس مسائل مذهبی، امشب در مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرضا، با اشاره به برخی از سخنان مطرح شده در همایش اصلاح طلبان این شهرستان عنوان کرد: انسان باید از برخی بی ادبی ها خون گریه کند، برخی به خود اجازه می دهند در خصوص ولایت فقیه، به عنوان اصلی ترین رکن دینی و مذهبی و انقلابی ما هر سخنی که دوست دارند بر زبان جاری کنند.

 

وی تأکید کرد: مردم برای استقرار نظام ولایت فقیه خون های زیادی داده اند، جوانان عزیزی را از دست داده اند که همانند آن ها شاید هیچ گاه بوجود نیاید، اما اگر در تمامی وصیت نامه های شهدا مرور کنیم علت اصلی حضور آن ها در جبهه های نبرد، حفظ ولایت فقیه بوده است.

 

کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: مردم ما با حد اکثر آراء نظام مبتنی بر زعامت ولی فقیه را پذیرفتند و بر لزوم حفظ آن اصرار دارند، فتنه گرانی که در سال 88 به خیابان ها ریختند و آشوب کردند و شعارهای ضد ولایی سر دادند نیز با حضور حد اکثری مردم سرکوب شدند.

 

حجت الاسلام جاوری گفت: شواری نگهبان یکی از نهادهای قانونی و مبتنی بر شرع است، چرا ما باید اجازه دهیم که افرادی که به هیچ اصلی پایبند نیستند به مناصب اصلی و مهم کشور راه یابند، افرادی که ایرادی در عمل کرد آن ها نیست به راحتی تأیید می شوند اما افرادی که اقدام به وطن فروشی کرده اند یا چراغ سبز به آمریکا و اسرائیل نشان داده اند یا بر ولی فقیه زمان شورش کرده اند نه تنها از سوی شورای نگهبان بلکه از سوی همه اقشار ملت حذف می شوند.

 

وی اظهار کرد: غم انگیز ترین لحظات انقلاب بدعتی است که برخی افراد در سال های گذشته بنیاد نهاده اند، در شرایطی که رهبر معظم انقلاب خطر مذاکره با آمریکا را گوشزد می کنند و دائماً در باره خدعه های آن هشدار می دهند، برخی تلاش دارند تا آمریکا را تطهیر کنند و به نام دوست ملت ایران به آن ها معرفی کنند در صورتی که آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است.

 

کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: بزرگ ترین مرثیه انقلاب زمانی سروده می شود که ملت ارتباط خود را با ولی فقیه قطع کنند، ما به دین محتاجیم، دین ابزار هدایت و سعادت ما است و ولی فقیه بهترین و عالی ترین مفسر دینی است.

 

حجت الاسلام جاوری اظهار کرد: عقلایی که در حوزه فعالیت های سیاسی حضور دارند، اتحاد اصول گرایان و اصلاح طلبان را پیشنهاد می دهند، ملت و دولت باید یکپارچه و متحد برای حفظ مصالح کشور و اسلام تلاش کنند، تحزّب تا زمانی کارآمد است که منجر به جدایی و افتراق ملت نشود.

 

وی تأکید کرد: فعالیت های احزاب تنها در چهارچوب قانون و مقررات جایز است، قانون برای هر فردی امکان ابزار نظر و رأی و عقیده را قرار داده است اما جنجال و هیاهو نتیجه ای جز نا به سامانی و هرج و مرج به دنبال ندارد، شورش و تفرقه تنها دشمن را خشنود می کند و راه نفوذ آن را باز می کند، باید با بصیرت سخن گفت و از کردار خلاف شرع و قانون پرهیز کرد.

 

کارشناس مسائل مذهبی در پایان، با تأکید بر لزوم تبعیت همه افراد و گروه ها از قانون گفت: برخی افراد به خود اجازه به نام اصلاحات و آزادی بیان به مقدسات حمله کنند، این افراد نمی دانند همین آزادی که امروز دارند مرهون انقلاب است؛ برخی تلاش دارند تا آمریکا را تطهیر کنند و به نام دوست ملت ایران به آن ها معرفی کنند در صورتی  که آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است./868/202/ب3

ارسال نظرات