۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۳۱۲۵۵۵
آیت الله مجتهد شبستری:

مشکلات کشور با غرب زدگی و آمریکا دوستی حل نمی‌شود/ جناح بازی دولت‌ها خیانت به کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تأکید بر بهره گیری از نیروهای انقلابی و متعهد در حل مشکلات کشور، گفت: مشکلات کشور به جهت دوری از فرامین و دستورات اسلام است و مشکلات، با غرب زدگی و آمریکا دوستی حل نخواهد شد.
 آيت‌الله مجتهد شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، عصر امروز در دیدار اعضای جامعه نظام مهندسی استان، با اشاره به مشکلات کشور، اظهار داشت: برای حل مشکلات کشور نیاز به یک عزم راسخ داریم، مشکلات کشور با شعار حل نخواهد شد.

 


وی با بیان این‌که یکی از آسیب های انقلاب آن است که دولت ها جناح، باند و آشنایان خود را بر سر کار بیاورند، گفت: عدم استفاده از نیروهای متعهد و متخصص انقلابی در کشور و روی کار آوردن آشنایان و جناح و باند خود سبب عقب ماندگی کشور و خیانت به کشور است.

 


عضو خبرگان رهبری با تأکید بر بهره گیری از نیروهای انقلابی و متعهد در حل مشکلات کشور، گفت: مشکلات کشور به جهت دوری از فرامین و دستورات اسلام است، مشکلات کشور، با غرب زدگی و آمریکا دوستی حل نخواهد شد.

 


وی یکی از مشکلات اقتصادی کشور را اسراف و مصرف نابجا دانست و گفت: فرهنگی سازی در استفاده از وسائل نقلیه عمومی و استفاده مناسب از آن ها باید مورد توجه قرار گیرد، مردم برای هر کاری از وسیله شخصی خود استفاده می کنند.

 


امام جمعه تبریز استفاده نا مناسب از وسائط نقلیه شخصی را عامل ایجاد ترافیک شهری، آلودگی هوا و بسیاری دیگر از مشکلات دانست و ابراز داشت: این مهم  مورد بی توجهی دولت قرار گرفته و هم از سوی مردم بی اهمیت جلوه کرده است، این مسأله باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

 


وی با اشاره به انتخابات پیش روی کشور، بر حضور گسترده ملت در انتخابات تأکید و خاطرنشان کرد: انتخاب شخص اصلح و انقلابی، با مؤلفه های ایمان، ولایتمداری، کاردانی و لیاقت باید جدی گرفته شود، امت حزب الله و مؤمن با حضور گسترده و انتخاب صحیح جلوی ورود عناصر غرب زده را خواهند گرفت.

 


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به رکود اقتصادی حاکم بر کشور و ابراز نگرانی از وضعیت اقتصادی و عدم اقدام مؤثری از سوی دولت در رفع مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: منتخبان ملت باید و ضروری است نسبت به حل مشکلات عزمی جدی داشته باشند.

 


وی با اشاره به وضعیت فرهنگی، آن را یکی از دغدغده های رهبر معظم انقلاب دانست و ابراز داشت: از دیگر مسائل مهم و حساس کشور که باید مورد توجه دولت و مسؤولان قرار گیرد فرهنگ و مشکلات فرهنگی کشور است، در راستای مشکلات فرهنگی باید اقدامات گسترده‌ای انجام گیرد./854/202/ب1

ارسال نظرات