۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۲۱۵۷

برگزاری 2 هزار ویژه برنامه دهه فجر در استان کرمان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از اجرای دو هزار ویژه برنامه دهه فجر در استان کرمان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه های دهه فجر با همکاری مردم و مسؤولان برگزار می‌شود.
دهه فجر

مهدی صدفی مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: دهه فجر نقطه عطفی برای کشور ایران اسلامی است و این دوران فرصتی مناسب برای ارزیابی دستاوردها و عملکرد انقلاب در سه دهه گذشته است. دهه فجر فرصتی است تا ضمن تجدید میثاق با امام و آرمان های انقلاب، از خداوند متعال نیز به خاطر نعمت انقلاب شکرگزاری کرد.


وی بیان کرد: همدلی و انسجام در ایام الله دهه فجر بسیار مهم است و در این ایام تلاش می کنیم تا ضمن دعوت همگان برای حضور پرشور تر در انتخابات هفتم اسفند از همه اقشار و گروه های مردمی و جناح های سیاسی استفاده کنیم و اجازه نخواهیم داد تا فرصت دهه فجر متعلق به گروهی خاص باشد و در حالی که همه گروه های سیاسی در برنامه های دهه فجر حضور خواهند داشت، اما اجازه هیچ گونه تبلیغات سیاسی و جناحی را نخواهیم داد.


صدفی بر تقویت مشارکت اقشار مختلف مردم در برنامه های دهه فجر تاکید و تصریح کرد: فراگیر بودن برنامه ها جزء اصول و سیاست های اصلی ستاد است و ما معتقدیم انقلاب متعلق به مردم است و مردم نیز خود باید حافظ انقلاب باشند.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال به دلیل نزدیک شدن به ایام انتخابات و تبلیغات کاندیداها از اهمیت بیشتری برخوردار است و بعد از برجام باید اقتدار، همدلی و همزبانی ملت را به رخ جهانیان بکشانیم و اقتدار نظام را نشان دهیم.


وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان گوشه ای از برنامه های ستاد دهه فجر در استان کرمان پرداخت و ابراز کرد: برگزاری جشن های شبانه در خانه شهر، برگزاری جشنواره های هنری و ورزشی روستائیان و عشایر، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری میهمانی لاله ها در گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، گلبانگ انقلاب و فریاد الله اکبر و نورافشانی در شب 22 بهمن، جشن های مردمی در مساجد، برنامه های صدا و سیما، ویژه برنامه های کودکان و نوجوانان و ارائه خدمات پزشکی رایگان از جمله برنامه های ستاد خواهد بود.


صدفی یادآور شد: ویژه برنامه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) در 12 بهمن به صورت ویژه، نشست های بصیرت افزایی، برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی، جشنواره ورزش و خانواده، همایش های قرآنی، شب شعر و خاطره، نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب از جمله دیگر برنامه های دهه فجر در استان است.


این مسؤول اضافه کرد: توجه به محتوا و تاثیرگذاری برنامه ها، تلاش برای بصیرت افزایی و دشمن شناسی از اصول ستاد دهه فجر در استان کرمان است و به دنبال ایجاد روحیه نشاط و شادابی و امید آفرینی بین مردم به ویژه نسل جوان همراه با بصیرت افزایی و بالابردن سطح آگاهی جوانان و مردم هستیم.


وی بیان کرد: فراگیر بودن برنامه ها جزء اصول و سیاست های اصلی ستاد است و ما معتقدیم انقلاب متعلق به مردم است و مردم نیز خود باید حافظ انقلاب باشند./9709/302/ب1

ارسال نظرات