۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۳۱۱۹۶۸
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

معیار انتخاب اصلح در انتخابات سخنان رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تأکید بر هوشیاری مردم در انتخابات پیش‌رو، گفت: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که هم‌ندای رهبری انقلاب بگویند مذاکره با آمریکا ممنوع است.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امشب در جمع فرمانده پایگاه‌های ادارات کل و شورای بسیج کارمندان استان با اشاره به این که دشمن به دنبال نفوذ در عقبه نظام است، افزود: عقبه فکری نظام ما ماهیت دینی دارد و اقتدار بخشی نظام ما حضور مردم و نقش مردم در انتخابات و غیر انتخابات است.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که دشمن می ‌داند ایران قدرت برتر منطقه است، تصریح کرد: دشمنان با القای اختلاف میان قوای سه گانه و بزرگنمایی موضوع تحریم  به دنبال بسترسازی برای جریان فتنه جدید هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: دشمن اکنون چشم به انتخابات ما دوخته است و باید مردم حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشند و این بار نیز حماسه‌ای بهتر از گذشته خلق کنند.

 

وی فتنه انتخابات آینده کشور را همچون فتنه زمان پیامبر یعنی کنار زدن ولایت عنوان کرد و افزود: آن‌هایی که در فتنه سال 88 دست داشتند امروز به دنبال فتنه‌ای بزرگ‌تر یعنی کنار زدن ولایت از مدیریت انقلاب هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این‌که مردم ما در سخت‌ترین وضعیت‌ها به خوبی عبور کرده و فتنه‌ها را به نحوی شایسته خنثی کردند، گفت: ضرورت دارد همواره وضعیت خود را بررسی کنیم تا دچار غفلت نشویم که معیار این هوشیاری ولایت‌فقیه است.

 

حجت الاسلام غلامی اظهار داشت: با نگاهی به اتفاقات کشورهای مسلمان منطقه از جمله سوریه، یمن، بحرین، عراق و نیجریه و حتی بی‌تدبیری و عدم شایستگی آل ‌سعود در فاجعه منا درمی‌یابیم که هدف نابودی اسلام است و در این حوادث دنیا حرفی نزد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تأکید بر هوشیاری مردم در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: مراقب یک رأی خود باشید و حساب‌شده انتخاب کنید و کسانی را انتخاب کنید که با یک تشر دشمن نترسند و هم‌ندای رهبری انقلاب بگویند مذاکره با آمریکا ممنوع است، نه اینکه افرادی انتخاب شوند که دنبال ورود مک ‌دونالد آمریکایی به کشور هستند و این همان نفوذ دشمن است.

 

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد در این انتخابات رخنه کند و همه تلاش خود را در این زمینه نیز به‌کارگیری می‌کند، نباید اجازه دخالت به دشمن در کشور داده شود، به آمریکا چه مربوط است که در کشور ما چه اتفاقی می‎افتد.

 

وی یکی از مهم ترین مؤلفه های قدرت یک کشور از دیدگاه رهبر معظم انقلاب را نیروی توانمند علمی دانست و خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه علمی از جایگاه خوبی در دنیا برخوردار است، اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در همه بخش ها وابسته به غرب بود، بیان داشت: استعمار و استکبار جهانی همه راه های پیشرفت و توسعه کشورمان را بسته بود و اجازه نمی داد که کشور پیشرفت کند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که استکبار جهانی تلاش می‌کند دنیا را به دو قطب ضعیف و قوی تقسیم کند، ادامه داد: کشورمان باید خود را در همه بخش ها تقویت کند تا نظم مورد نظر آنان را برهم بزنیم چون آنها به هیچ وجه نمی‌خواهند شاهد ایرانی قوی و قدرتمند باشند.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که امروز جوانان برومند این سرزمین با دستان توانمند خود توانستند به قله‌های علمی دست پیدا کنند، افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مسؤولان باید بیشتر از توانمندی و ظرفیت نسل جوان بهره گیرند.

 

وی با بیان این که متأسفانه گاهی مسؤولان دغدغه های رهبر معظم انقلاب را جدی نمی گیرند، تصریح کرد: تحقق رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری موجب پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید بر این که دولتمردان باید در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می کنند گام بردارند، خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه امروز کشورمان مرهون رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبری در همه عرصه ها است.

 

حجت الاسلام غلامی همچنین به هشدار مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ آمریکایی به کشورمان اشاره کرد و با بیان این که مقام معظم رهبری با درایت و اشرافیتی که مسائل دارند هشدارهای لازم را به مسؤولان دادند، بیان داشت: مسؤولان کشورمان نیز باید بدانند که هر گونه نفوذ در کشور عواقب جبران ناپذیری برای کشورمان خواهد داشت.

 

وی با اشاره به هراسی که از پدیده انقلاب اسلامی در بین سرمداران آمریکا ایجاد شده بود، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسؤولان این کشور در قانون امنیت ملی خودشان تجدیدنظر کردند و برخی از طرح‌ها و لوایح قانونی خود را برای تقابل با ایران تنظیم کردند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای با بیان این که راهبردهای آمریکا برای مبارزه با ایران به کمترین موفقیت منتج شد، بیان داشت: در سال‌های اخیر طرح برخورد هوشمند با انقلاب اسلامی را در برنامه کاری خویش قرار داد و سعی دارد با تهدید و تحریم و طرح مذاکرات به اهداف خود در نظام اسلامی برسند./950/202/ب2

ارسال نظرات