۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۳۱۱۹۴۴
دبیر ستاد اقامه نماز استان قم خبر داد؛

برگزاری یک هزار نماز جماعت در استان قم

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز استان قم از توزیع 3 هزار جلد کتاب با موضوع اهمیت نماز و آثار آن در زندگی انسان در نقاط مختلف کشور خبر داد و گفت: یک هزار نماز جماعت در قم برگزار می‌شود.
محمد خامه يار

به گزارش  خبرگزاری رسا، محمد خامه یار در همایش خادمان ستاد اقامه نماز مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: نماز حرکتی انسان ساز است بطوریکه هر چه با آن مانوس باشیم به خدا نزدیک شده و از آسیب ها در امان هستیم و به تناسب هر چه فاصله بگیریم در منجلاب مشکلات و آسیب ها قرار خواهیم گرفت.


دبیر ستاد اقامه نماز استان قم بیان داشت: ترویج فرهنگ نماز یکی از نیازهای جامعه اسلامی است و به همین دلیل باید سعی کرد که این فعالیت ها در عرصه های مختلف توسعه یابد.


وی گفت: ستاد اقامه نماز استان قم با تلاش همه دلسوزان به ویژه طلاب و مبلغان حوزه های علمیه و فعالان این عرصه توانسته است، فعالیت های گسترده ای را در این زمینه سامان دهد و دبیران اقامه نماز و ائمه جماعات که فرزندان حوزه‌های علمیه هستند بیشترین اقدامات را در این زمینه انجام داده اند.


خامه یار افزود: در حال حاضر قریب به هزار نماز جماعت در مدارس، ادارات و سازمان های استان قم برگزار می شود که این برنامه بدون تلاش و همت روحانیون محقق نمی شد.


دبیر ستاد اقامه نماز استان قم خاطرنشان کرد: امروز مسؤولان سازمان ها و نهادها باید تلاش کنند اهمیت و جایگاه رفیع و ارزشمند نماز آنگونه که شایسته است حفظ شود و در این مسیر همه توان خود را به کار بگیرند./1323/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات