۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۳۱۱۶۷۴
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

اظهارات رییس جمهور درباره صلاحیت ها تعجب آور است/ مردم تحت تأثیر جو سازی ها قرار نگیرند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد اظهارات اخیر رییس جمهور درباره صلاحیت ها را تعجب آور خواند و گفت: کسی که خود را حافظ و مجری قانون اساسی می داند باید توجه داشته باشد که مفسر قانون اساسی شورای نگهبان است.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آغاز هجمه های بسیار مدعیان قانونمداری علیه شورای نگهبان گفت: هجمه به شورای نگهبان بی سابقه نیست و ما همواره با این امر مواجه بوده ایم.


وی افزود: یک طیفی همیشه در تلاش بودند که در عرصه های تصمیم گیری نظام همانند مجلس ، دولت و خبرگان نفوذ و ورود پیدا کنند اما فیلتری قابل توجه، عادل و بصیر به نام شورای نگهبان بر سر راه آن هاوجود دارد، شورای نگهبان با ساز و کار بسیار حساب شده که برای انتخابات تدارک دیده و تجربه های بسیاری که دارد به یقین جلوی نفوذ افراد نا صالح را می گیرد.


امام جمعه شهرکرد با بیان این که از آنجایی که شورای نگهبان اجازه ورود چنین افرادی را نمی دهد آن ها پروژه سم پاشی و تبلیغات های مسموم را پیگیری می کنند، اظهار داشت: شورای نگهبان خوشبختانه نیازی به توصیه ندارد که به آنها بگوییم همچنان ایستادگی کنند؛ به حول قوه الهی شورای نگهبان محکم ایستاده و وظیفه قانونی خود را انجام می دهد.


وی ادامه داد: مردم باید باید توجه داشته باشند که تحت تأثیر جو سازی ها قرار نگیرند، فتنه ای که قبلا تجربه شده مجددا برخی در حال رقم زدن هستند؛ برخی مسؤولان دولتی و دست اندرکاران انتخاباتی، استانداران و حتی شخص رییس جمهور به گونه ای سخن گفت که واقعا در شأن وی نبود.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این سخنان اخیر رییس جمهور درباره صلاحیت ها تعجب آور است، ابراز داشت: کسی که خود را حافظ و مجری قانون اساسی می داند باید توجه داشته باشد که مفسر قانون اساسی شورای نگهبان است.


وی عنوان کرد: تفسیری را که شورای نگهبان درباره قانون اساسی دارد باید آقای رییس جمهور آن را اجرا کند نه این که تفسیری که دیگران ارائه می دهند اجرایی شود، متأسفانه با وجود این که می دانند مفسر شورای نگهبان بوده و آنها باید عمل کننده باشند اما زمانی که در جو جناح بازی قرار می گیرند همه حقایق گم می شود و مسائلی را مطرح می کنند که مردم باید هوشیار باشند.


امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: مردم بصیر باید مراقب باشند تا فتنه گران نتوانند فتنه ای که در 88 رقم خورد را مجددا اجرایی کنند، البته آنها چنین چیزی را باید در خواب ببینند اما هوشیاری مردم مهم است؛ ان شاء الله با هوشیاری مردم و درایت رهبر معظم انقلاب چنین مشکلی محقق نخواهد شد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات