۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۳۱۱۴۵۳
مدیر حوزه علمیه استان قزوین:

دشمن شناسی و دشمن ستیزی باید اولویت تمام برنامه های ما قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: دشمن شناسی و دشمن ستیزی باید اولویت تمام برنامه های ما قرار گیرد و بدانیم که همیشه ظلم هست و تا وقتی که ظلم باقی است مبارزه ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام علي عباسي حجت الاسلام علي عباسي حجت الاسلام علي عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین صبح امروز در دیدار فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و کارکنان این نهاد با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه ابزارهای تبلیغاتی که دارند در تلاش هستند نسل نوجوان و جوان ما را با ارزش‌های والای انقلاب اسلامی فاصله انداخته و وظیفه روحانیت و حوزه‌های علمیه در این برهه، حساس و تعیین کننده است.

 

وی در ادامه ابراز کرد: یکی از برنامه های جدی مدارس علمیه و طلاب این است که بتوانیم بیشتر با آحاد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان ارتباط خوبی برقرار کنیم.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: روحانیت امروز در متن جامعه قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم در بین مردم در مساجد به شبهات دینی و احکام و مسائل مختلف پاسخگو باشیم.

 

این استاد حوزوی خاطرنشان کرد: آنچه که رهبر معظم انقلاب بارها به روحانیان و ائمه جمعه و جماعات و حوزه‌های علمیه توصیه جدی داشته این است که بتوانیم بیشتر با آحاد جامعه در تماس باشیم.

 

این کارشناس فرهنگی تصریح کرد: دشمن شناسی و دشمن ستیزی باید اولویت تمام برنامه های ما قرار گیرد و بدانیم که همیشه ظلم هست و تا وقتی که ظلم باقی است مبارزه ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام عباسی از تشکیل یک گردان آماده طلاب و روحانیان در تمام عرصه های مختلف در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: در تلاش هستیم با همکاری و همدلی خوب مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان و بسیج یک گردان همیشه آماده در مواقع مختلف در حوزه علمیه قزوین راه اندازی کنیم که در مناسبت‌های مختلف حضوری با نشاط و فعالی داشته باشند.

 

وی همچنین از برگزاری کلاس‌‎های قرآن و نهج البلاغه در مساجد استان از طرف حوزه علمیه قزوین خبر داد.

 

عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند حجت الاسلام عباسی در مدارس علمیه استان قزوین، اظهار کرد: امیدواریم با حضور حضرتعالی که سال‌ها در این مجموعه حوزه علمیه قزوین هستید بتوانیم با همکاری و همدلی، حوزه علمیه قزوین را به رشد و توسعه بیشتر برسانیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در پایان به کینه توزی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: امروز آمریکا به همراه ایادی وی در منطقه و استکبار جهانی در تلاش هستند که بین شیعه و سنی اختلاف و تفرقه انداخته و به هر بهانه‌ای جنگ شیعه و سنی را به راه بیندازند./955/202/ب1

ارسال نظرات