۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۳۱۱۲۴۶
آیت الله مهمان نواز:

انتخاب اصلح، مهم‌ترین رسالت مردم است/ دستگیری ملوانان آمریکایی هشداری به دشمنان نظام بود

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخاب اصلح و هوشیارانه برای تشکیل مجالسی قوی، مقتدر و انقلابی مهم ترین رسالت مردم در دو انتخابات پیش رو است.
آيت الله مهمان نواز- ديدار با مسؤولان فرهنگي آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در نشست شماری از فعالان فرهنگی و مذهبی استان که در محل دفتر وی برگزار شد، با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دستگیری این ملوانان آمریکایی در خلیج فارس و برخورد مقتدرانه توأم با رأفت و مهربانی اسلامی با آن ها، بار دیگر قدرت و رحمت نظام اسلامی را به همگان نشان داد.

 

وی با بیان اینکه دستگیری این ملوانان و برخورد قاطع با این موضوع، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان نظام کشید، افزود: این اقدام به همه دشمنان و بدخواهان ملت و نظام اسلامی ثابت کرد که در صورت کوچک‌ترین تخطی، عواقب بدی متوجه آنها خواهد شد.

 

آیت الله مهمان نواز با اشاره به اینکه به فضل الهی با هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح، اکنون ایران اسلامی جزیره امنی در منطقه سراسر آشوب خاورمیانه است، خاطرنشان کرد: این امنیت و آرامش موجود در کشور مرهون نظام اسلامی و رهبری حکیمانه ولایت فقیه در کشور است.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه سال جاری، اظهار کرد: این دو انتخابات نیز می بایست همانند انتخابات گذشته کشور، در سلامت و قانون‌مندی کامل و با مشارکت پرشور مردم برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از مسائل مهم و اساسی کشور محسوب می شود، افزود: در طول بیش از سه دهه گذشته، به طور میانگین برگزاری همه ساله یک انتخابات در کشور نشان دهنده حاکم بودن مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی است.

 

آیت الله مهمان نواز با تأکید بر اینکه همه مسؤولان و دست اندرکاران وظیفه دارند برای برگزاری سالم و پرشور انتخابات فعالیت کنند، اضافه کرد: انتخابات عرصه مهم و مؤثری در سرنوشت کشور است به گونه‌ای که آینده درخشان کشور در پرتو برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم است.

 

وی ادامه داد: اگر انتخابات در کشور برگزار نشود و یا میزان مشارکت مردم در آن پایین بیاید خواه ناخواه استبداد به وجود می آید به همین دلیل نیز جایگاه انتخابات در نظام های مردم‌سالار بسیار بالا است.

 

آیت الله مهمان نواز با اشاره به نقش مردم در زمینه انتخابات، تصریح کرد: انتخابات اصلح و هوشیارانه برای تشکیل مجالسی قوی، مقتدر و انقلابی مهم ترین رسالت مردم در دو انتخابات پیش رو است.

 

به گفته وی انتخاب اصلح مردم برای جایگاه هایی چون مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان بسیار حیاتی است چرا که این دو مجلس محل تصمیم گیری های بسیار مهم برای آینده کشور در بخش های مختلف محسوب می شوند.

 

آیت الله مهمان نواز در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با مشارکت پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه امسال، برگ زرین دیگری به کارنامه افتخارات ملت و نظام اسلامی افزوده شده و بار دیگر شاهد تحقق حماسه سیاسی در این کشور باشیم./9314/202/ب1

ارسال نظرات