۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۳۱۱۰۷۶
آیت الله دری نجف آبادی:

انتخابات مظهر اراده و اقتدار ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که انتخابات مظهر اراده و اقتدار ملت ایران اسلامی است، گفت: همگان باید برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با عظمت آماده باشیم و در راستای انتخاب افراد شایسته در مجلس شورای اسلامی گام برداریم و با حضور در انتخابات حداکثری حماسه‌ای بزرگ بیافرینیم.
آيت‌الله دري نجف‌آبادي

به گزارش خبرنگا  خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک با بیان این که کشور عزیزمان با تفنگداران آمریکایی انسانی و مردانه برخورد کرد، گفت: قوای مسلح ایران اسلامی به جهانیان ثابت کرد که نیروهایی باقدرت، بصیر، آگاه و هوشیار هستند.

 

ورود ناوچه‌های جنگی آمریکا به حریم دریایی ایران

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: تدابیر هوشمندانه نیروی دریایی سپاه از سوی واحدهای شناوری رزمی این نیرو در خلیج فارس سبب شد تا برای چندمین بار دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران غافلگیر شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که برخورد ایران با ورود ناوچه‌های جنگی آمریکا به حریم دریایی ایران درسی برای تمامی مدعیان جهان به ویژه منطقه است، گفت: دنیا متوجه شد که ایران اسلامی با داشتن تدابیر هوشمندانه و راهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر ولایت با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

 

امام جمعه اراک  اظهار داشت:  این دو فروند شناور رزمی آمریکایی و سرنشینان آنها که شامل 9 مرد و یک زن بودند با برخورد رزمندگان منطقه دوم دریایی سپاه در سلامت کامل در محل مناسبی رها شدند و به ناو خود بازگشتند.

 

آیت الله دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: بعد از عذرخواهی‌های آمریکا و به دست‌ و پا افتادن آنها نیروهای سپاه آن قایق‌ها و 10 سرباز  را آزاد کردند.

 

مجلس و دولت برای دوران پسابرجام برنامه‌ریزی کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که دولت باید برای شرایط بعد از برجام برنامه‌ریزی کند، اظهار داشت: مجلس و دولت برای دوران پسابرجام برای کارخانجات و دستگاه‌های صنعتی باید با تدبیر و برنامه های منسجم و پی در پی پیش روند.

 

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان باید با تدابیر حکیمانه و هوشمندانه کشور را به سمت و سوی رشد و توسعه هدایت و همچنین جایگاه واقعی ایران را در تمام دنیا تثبیت کنند و رفع تحریم‌ها نباید سبب ریخت و پاش‌ها و اسراف شود.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که آمریکا باید تمام تحریم‌ها را لغو کند، خاطرنشان کرد:  قرار بر این بوده که در این روزها برجام اجرا شود و باید آمریکا دست از بازی‌های سیاسی خود بردارد و همچنین باید توطئه‌های 35 ساله کاهش پیدا کند.

 

انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال در راه است و باید حضور حداکثری و 40 میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای را در یک فضای سالم و پاک انتخاباتی داشته باشیم و قدرت ایران را نیز با این حرکت مردمی به تمام دنیا نشان دهیم.

 

امام جمعه اراک با بیان این که انتخابات مظهر اراده و اقتدار ملت ایران اسلامی است، گفت: همگان باید برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با عظمت آماده باشیم و در راستای انتخاب افراد شایسته در مجلس شورای اسلامی گام برداریم و با حضور در انتخابات حداکثری حماسه‌ای بزرگ بیافرینیم.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه باید با حضور حداکثری ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهترین شکل برگزار شود./842/201/ب2

ارسال نظرات