۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۳۱۰۶۱۷
آیت الله طباطبایی نژاد:

کتب شهید مطهری باید در دسترس طلاب قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بر ضرورت ترویج تفکر شهید مطهری در جامعه تأکید کرد و گفت: کتب شهید مطهری باید در دسترس طلاب قرار گیرد.
ديدار با آيت الله طباطبايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با جمعی از اعضای مجمع بینش مطهر به همراه اعضای هیأت امنا و چند تن از اساتید بر ضرورت ترویج تفکر شهید مطهری در جامعه تأکید کرد و گفت: کتب شهید مطهری از نادر کتابهایی است که هر صفحه آن را که ورق می زنید، حتی در مقدمه یا پیشگفتار نکات دینی و اعتقادی جدیدی یاد می گیرید.

 

وی خلوص نیت استاد مطهری را عامل ترویج کتب ایشان برشمرد و گفت: در آن زمان شهید بزرگوار به خوبی توانست نیاز جامعه و به ویژه جوانان را بشناسد و خوراکی متناسب با آن ها ارائه کند، این زمان شناسی وقتی با خلوص نیت این بزرگوار عجین شد، موجبات ترویج تفکر و کتب ایشان را فراهم آورد.

 

آیت الله طباطبایی نژاد، فعالیت های مجمع بینش مطهر را از جنس فعالیت های خود شهید مطهری دانست و گفت: این حرکت خودجوش شما جوانان که نیاز جامعه را شناختید و برای اصلاح آن تلاش می کنید بسیار ارزشمند است.

 

وی اظهار داشت: زمانی که امام (ره) می گویند که یک چیز خلاف بر مبانی اسلام در کتب شهید ندیدم این میشود که انسان بدون دغدغه مطالعه می کند./1305/203/ب2

ارسال نظرات