۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۳۰۹۶۹۰
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

وحدت و تمسک جستن به قرآن سبب اقتدار اسلام می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تبریک به مناسبت هفته وحدت، گفت: وحدت و تمسک جستن به قرآن سبب اقتدار اسلام می شود.
ماموستا محمدي

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، تبریک به مناسبت هفته وحدت، ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، عنوان داشت: وحدت و انسجام مسلمانان سبب اقتدار و پیشرفت اسلام و مسلمانان خواهد شد.

 


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمسک جستن به قرآن کریم سعادت و عنایات خداوند را برای انسان ها رقم خواهد زد.

 


وی در ادامه افزود: حب و علاقه مسلمانان جهان به رسول خدا زمینه ساز وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان است از این رو اهمیت به ایجاد وحدت میان مسلمانان از ضروریات است.

 


ماموستا محمدی حفظ وحدت میان مسلمانان را نوعی تکلیف و وظیفه میان مسلمانان دانست و ابراز داشت: دشمنان اسلام نهایت استفاده را از غفلت مسلمانان در حفظ وحدت می کنند و همواره درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان هستند.

 


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) توحید و وحدت را برای مسلمانان به ارمغان آورد از این رو شیعه و اهل سنت باید رهنمودهای رسول خدا را مورد توجه قرار داده و به آن ها عمل کنند.

 


این مسؤول داعش را دست پرورده دشمنان اسلام دانست و گفت: نیروهای تکفیری داعش چهره زیبای اسلام را خدشه دار کرده و تفرقه را میان شیعه و اهل سنت گسترش می دهند.

 


وی مهم ترین عامل ایستادگی مسلمانان در برابر تحرکات دشمنان اسلام را وحدت دانست و اظهار داشت: مسلمانان همانند خلقه های زنجیر باید به یکدیگر متصل و با تعامل فراوان اتحاد خود را حفظ و تقویت کنند.

 


ماموستا محمدی در پایان بیان داشت: امید است با الگو گرفتن از مکتب رسول خدا روز به روز شاهد اتحاد بیشتر میان مسلمانان جهان باشیم./857/302/ب1

ارسال نظرات