۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۳۰۹۶۶۶
از سوی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران صورت گرفت؛

راه اندازی کمپین محکومیت اعدام شهید نمر در شبکه کوثرنت

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اداره آموزش و فرهنگ‌سازی فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران کشور از راه‌اندازی خودجوش کمپین محکومیت اعدام شیخ نمر از سوی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران در شبکه کوثرنت خبر داد.
شيخ نمر

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدتقی جلیلی مسؤول اداره آموزش و فرهنگ‌سازی فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران کشور از راه‌اندازی خودجوش کمپین محکومیت اعدام شیخ نمر از سوی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران در شبکه کوثرنت خبر داد و گفت: کاربران شبکه علمی پژوهشی کوثرنت، به منظور محکوم کردن جنایت آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر، اقدام به راه اندازی کمپین محکومیت کردند.

 

وی افزود: در پی اقدام جنایتکارانه آل سعود در به شهادت رساندن عالم مجاهد و متقی آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر، کمپینی در اعتراض به این اقدام ددمنشانه، در شبکه کوثرنت راه اندازی شد.

 

مسئول اداره آموزش و فرهنگ‌سازی فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران کشور اظهار کرد: طی این کمپین طلاب و کاربران شبکه علمی پژوهشی کوثرنت مطالب خود را با موضوع شهادت شیخ نمر اعم از نوشته ها، تصاویر، صوت، فیلم حاوی گزارش‌ها، اخبار و تحلیل‌ها و هم چنین انعکاس مراسم‌های برگزار شده در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور با هشتک‌گذاری(برچسب‌گذاری) با نام شهید شیخ نمر، به اشتراک گذاشتند.

 

جلیلی ادامه داد:این اقدام که از صبح روز یکشنبه در شبکه آغاز شده است طی دو روز، بیش از 600 مطلب در شبکه کوثرنت با هشتک «شهید_شیخ_نمر_باقر_النمر» به اشتراک گذاشته شده است، و قریب به دو هزار نفر به این کمپین پیوسته‌اند./998/د102/ف

 

منبع: روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

 

ارسال نظرات