۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۳۰۹۴۴۷

واکنش آیت الله نوری همدانی به اعدام شیخ نمر/ سکوت در قبال این جنایت روا نیست

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله نوری همدانی ضمن محکوم کردن اعدام ظالمانه شیخ نمر از سوی عربستان سعودی، تاکید کرد: علمای شیعه و سنی بلاد اسلامی باید در خصوص اقدام نابجای عربستان سعودی در اعدام مغرضانه عالم دینی به میدان آمده و تصمیم بگیرند.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله نوری همدانی امروز شنبه دوازدهم دیماه در دیدار برگزار کنندگان نخستین اجلاس نماز قم و اعضای ستاد اقامه نماز این استان، اجرای حکم اعدام عالم مبارز و روحانی برجسته شیخ نمر از سوی دولت سعودی را محکوم کردند.

 

 

وی گفت: با کمال تأثر خبری مبنی بر اعدام مغرضانه و ظالمانه شیخ نمر از سوی عربستان سعودی منتشر شده است که جای تأسف بسیار دارد.

 

 

حضرت آیت الله نوری همدانی با محکوم کردن این جنایت بزرگ از سوی آل سعود، ابراز کرد: اعدام این عالم دینی در شرایطی که علمای جهان اسلام عربستان سعودی را نسبت به این امر تهدید کرده بودند، دهن کجی بزرگی بود.


وی اظهار داشت: عربستان سعودی از مذهبی خرافی برخوردار است؛ مذهبی که با بهره گیری از پشتیبانی‌های آمریکا و صهیونیسم، تکفیری‌ها، داعش و بوکوحرام را تربیت می‌کند تا اسلام را خشن و بدنام معرفی می‌کند.


حضرت آیت‌الله نوری همدانی ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر از سوی عربستان سعودی، تصریح کرد: در برابر این جریان که دهن کجی بزرگی به اهل خرد شیعه و سنی است، همگان باید به میدان بیایند.


وی سکوت در قبال این جنایات وحشتناک را روا ندانست و خاطرنشان کرد: علمای شیعه و سنی بلاد اسلامی باید در خصوص اقدام نابجای عربستان سعودی در اعدام مغرضانه عالم دینی، تصمیم بگیرند. /977/پ202/ج

ارسال نظرات