۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۳۰۹۳۶۹
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

پیامبر اسلام منشأ کرامات و فضایل اخلاقی و انسانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در مراسم وحدت در مسجد شافعی این استان، گفت: پیامبر اسلام(ص) منشأ کرامات و فضایل اخلاقی و انسانی است.
ماموستا محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه چهارشنبه شب با حضور در همایش وحدت که در مسجد شافعی کرمانشاه برگزار شد، با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: پیامبر عظیم‌الشأن اسلام مایه برکت و وحدت بوده و تمام زندگی ایشان درس ساده زیستی و مکارم اخلاق برای مسلمانان است.


وی با اشاره به اقدامات تکفیری ها در جهت سیاه‌نمایی چهره پیامبر گرامی اسلام(ص)، بیان داشت: پیامبری که داعش سعی دارد به جهانیان بشناساند تفاوت فاحش و فاصله بسیار زیادی با چهره حقیقی رسول الله(ص) دارد، پیامبر اسلام منشأ کرامات و فضایل اخلاقی و انسانی کامل بود.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تقدیر از حمایت های آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و همچنین دکتر اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، ابراز داشت: اقدامات ارزشمند مسؤولان استان در راستای تحقق وحدت اهل تسنن و شیعیان شایسته تقدیر است.


وی تصریح کرد: تروریست‌های تکفیری به دنبال تفرقه‌افکنی و نزاع میان فرقه های مختلف بوده و سعی دارند با اختلاف افکنی اقتدار اسلام را از بین ببرند.


ماموستا محمدی یادآور شد: دشمنان از این امر غافل هستند که مسلمانان برادر دینی یکدیگر هستند و رسول گرامی اسلام همواره بر این اخوت تأکید داشتند.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت خود سال 94 را سال همدلی و همزبانی نامید و بر اساس این نامگذاری مردم را به حفظ و تقویت اتحاد فراخواند./857/202/ب2

ارسال نظرات