۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۳۰۹۳۵۹
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه:

تحکیم وحدت مسلمانان تضمین کننده بالندگی اسلام است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در مراسم افتتاح پایگاه بسیج شهدای اهل سنت کرمانشاه، گفت: فراهم آمدن زمینه تحکیم وحدت مسلمانان تضمین کننده بالندگی اسلام است.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، پایگاه بسیج شهدای اهل سنت استان کرمانشاه چهارشنبه شب با حضور امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و دیگر مسؤولان استانی در مسجد شافعی افتتاح شد.


سرهنگ جهانگیر کریمی فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با حضور در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مسؤولان برای افتتاح نخستین پایگاه بسیج اهل سنت عنوان داشت: قطعأ پایگاه مقاومت بسیج منشأ خیر و برکت و منفعت برای منطقه بوده و زمینه حضور گسترده تر برادران اهل سنت در امور کشور و دفاع از آرمان های انقلاب را فراهم می آورد.


فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه ادامه داد: بسیج و بسیجیان خدمت رسان جامعه بوده و با تمام وجود در جامعه حضور فعال دارند، در مواقع بحرانی بسیجیان همواره با حضور در صحنه، یاری گر انقلاب و اسلام هستند.


وی افتتاح این پایگاه بسیج را زمینه ساز وحدت بیشتر میان اهل تسنن و شیعه توصیف کرد و اظهار داشت: در استان کرمانشاه مردم اهل سنت و شیعه به خوبی در کنار هم زندگی کرده و وحدت دارند، فراهم آمدن زمینه تحکیم این وحدت می تواند تضمین کننده بالندگی اسلام باشد.


سرهنگ کریمی تصریح کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب شیعیان و اهل تسنن برادر دینی بوده و باید با همدلی و اتحاد جلوی نفوذ دشمنان در کشور را گرفته و اجازه ندهند خللی در روابط آن ها به وجود آید.


فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه ادامه داد: دشمنان به دنبال تخریب چهره اسلام از طریق ایجاد تفرقه در میان مسلمانان هستند، آن ها قصد دارند شیعه و اهل سنت را در مقابل هم قرار داده و از این اختلاف افکنی به نفع خود بهره برداری کنند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر حفظ اتحاد در جهان اسلام مهم ترین امر بوده و مسلمانان نباید فریب سیاه نمایی ها و اختلاف افکنی های دشمنان را بخورند بلکه با روشنگری و تقویت وحدت باید نقشه های شوم مستکبران را نقش بر آب کنند./857/203/ب2

ارسال نظرات