۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۳۰۷۸۸۷
عصر امروز برگزار شد؛

گردهمایی ائمه جماعات با رویکرد اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی ائمه جماعات با رویکرد اقتصاد مقاومتی امروز در شهرستان کرمانشاه برگزار شد.
گردهمايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام رحمان صابری استاد حوزه علمیه و دانشگاه عصر امروز در گردهمایی ائمه جماعات با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ربیع الاول عنوان داشت: استان کرمانشاه با سابقه دینی، موقوفات فراوان، علما و مراجع بزرگ باید در زمینه برنامه های فرهنگی و فعالیت های مساجد، نقشی پر رنگ تر و ویژه تر ایفا کند.

 


وی حمایت از اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی را مهم خواند و گفت: بیش از 500 طلبه در ادارات و مساجد استان به امر تبلیغ دین اهتمام دارند، مسوولان استان باید مشکلات مساجد را مرتفع سازند و در این زمینه فعالیت هایی مناسبی صورت گیرد.

 


حجت الاسلام صابری یادآور شد: یکی از بزرگ ترین مسائل و مشکلات استان کرمانشاه کمبود در زمینه امور فرهنگی بوده و متأسفانه در دانشگاه ها کار فرهنگی چندانی صورت نمی گیرد.

 


وی در پایان گفت: متاسفانه در مواردی شاهد ترویج مسائل غیراسلامی همچون ارتباط دختران و پسران هستیم که باید بسیار مورد توجه قرار گرفته و برای اصلاح این فرهنگ نادرست اقداماتی صورت گیرد.

 


اسد الله رازانی استاندار کرمانشاه نیز با حضور در این گردهمایی اظهار داشت: تمسک به لباس روحانیت حد و مسؤولیت بزرگ و خطیری را بر عهده این قشر قرار می دهد.

 


وی خاطر نشان کرد: روحانیان با پوشیدن لباس ائمه اطهار علیهم السلام و پیامبر اکرم (ص) مسیر مقدسی را برگزیده اند، در شرایط سخت و دشواری همچون انقلاب نقش روحانیت و عملکرد آن ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و نگاه همه به جامعه روحانیت است.

 


رازانی تأکید کرد: روحانیان نقطه اتصال مردم و مسوولان هستند و باید از جریانات رایج جامعه مطلع باشند تا بتوانند مسائل مختلف را به مردم انتقال دهند و از این طریق در امر ترویج و تبلیغ دین نیز موفق ظاهر شوند.

 


وی در پایان بیان داشت: در استان کرمانشاه اقدامات سرنوشت سازی در بخش های مختلف صورت گرفته است که امید است آینده خوبی برای استان رقم بخورد./857/202/ب1

ارسال نظرات