۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۳۰۷۲۰۹
مدیر کل اوقاف مازندران:

شهادت بالاترین افتخار برای مجاهدان در راه حق است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران شهادت را بالاترین افتخار برای مجاهدان در راه حق دانست و گفت: راه، منش و سیره شهدا باید امروز الگوی همه ما به ویژه مسؤولان جامعه قرار گیرد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امشب در دیدار خانواده شهید مدافع حرم عبدالرحیم فیروز آبادی، شهادت را بالاترین افتخار برای مجاهدان در راه حق دانست و خاطرنشان کرد: این شهید عزیز و گرانقدر نماد ایمان، تقوا، اخلاص، اراده، ایثار و فداکاری در راه خدا و در مسیر نورانی امام و رهبری و شهدای والامقام بود.

 

وی عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون های پاک شهدا دانست و تصریح کرد: امروز هر چه داریم به برکت خون های پاک شهدای گرانقدر کشورمان است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که شهدای مدافع حرم از حقانیت اسلام ناب محمدی دفاع کردند، خاطرنشان کرد: مجاهدت شهدای مدافع حرم مبارزه با استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و کفر جهانی و دفاع از مظلوم است.

 

وی با تأکید بر این که امروز رسالت سنگینی در حراست از خون های پاک شهدا داریم، خاطرنشان کرد: راه، منش و سیره شهدا باید امروز الگوی همه ما به ویژه مسؤولان جامعه قرار گیرد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که شهدای مدافع حرم را باید شهدای عاشورایی نامید، افزود: شهدای مدافع حرم در استمرار مکتب عاشورا، مکتب اهل‌بیت و فرهنگ عاشورایی قدم برداشتند و به بالاترین درجه معرفت و انسانیت رسیدند.

 

وی با اشاره به این که اگر شهدا نبودند قطعاً اسلام اوج پیدا نمی‌کرد، ادامه داد: شهادت چهار مدافع حرم مازندرانی در ایام اربعین، شهادت امام حسن‌مجتبی (ع)، شهادت امام رضا (ع) و سالگرد رحلت پیامبر اکرم (ص) واقع شده که اینها همه گویای جایگاه بالای شهدا است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که مکتب سیدالشهدا (ع) و مکتب قرآن مجانی به‌ دست ما نرسیده، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب عاشورایی و رهبر ما رهبر عاشورایی است و همه ما باید طوری عمل کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

 

مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که در هشت سال دفاع مقدس نیز شهدا جان خود را برای پیروزی اسلام و قرآن دادند، خاطرنشان کرد: اگر از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی عزت و افتخاری نداشت.

 

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم.

 

حجت الاسلام علیزاده با تأکید براین که دشمنان تلاش می کنند ارزش های اصیل و انقلابی دفاع مقدس را در میان نسل جوان ما کمرنگ کنند، افزود: اگر خدای ناکرده ارزش های دفاع مقدس در جامعه ما کمرنگ شود، شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

 

وی با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی به خوبی عمل کردند و سربلند بیرون آمدند، گفت: امروز وظیفه همه ما است که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود در برابر انقلاب، امام راحل و رهبری نظام عمل کنیم و جامه عمل بپوشانیم.

 

مدیر کل اوقاف مازندران با تأکید بر این که گسترش و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه ما است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به دنبال خدشه دار کردن مبانی دینی ما و تهی کردن افکار جوانان کشورمان از ارزش های دینی و انقلابی است، باید از هر فرصتی در جهت گسترش فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت بهره گیریم./1317/202/ب1

ارسال نظرات