۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۳۰۶۷۵۱
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

مستکبران به دنبال تخریب چهره اسلام و انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین به اهداف تاریک دشمن اشاره کرد و گفت: مستکبران به دنبال تخریب چهره اسلام و انقلاب هستند.
 سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش پرچم داران بصیرت که ظهر امروز در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: مستکبران به دنبال تخریب چهره اسلام و انقلاب در جهان هستند.

 


وی افزود: آمریکا راه های مختلفی را برای اختلال در کشور ایران امتحان و همواره به در بسته برخورد کرده است، رییس جمهور آمریکا اذعان داشت که تحریم ها در ایران بی اثر است و نتوانست ایران را تسلیم کند.

 


سردار نقدی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا با مساله نفوذ قصد دخالت در امور کشور را دارد و درصدد نفوذ به اهداف و آرمان های مقدس انقلاب است.

 


رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آمریکا اکنون با چرب زبانی از در دوستی با ایران وارد شده و قصد دارد اهداف شوم خود را از این راه به سرانجام برساند، هوشیاری و بصیرت مسوولان و مردم در کشور می تواند جلوی نفوذ دشمن در سطوح مختلف نظام را بگیرد.

 


وی بیان داشت: برخی افراد ساده لوح در کشور در جهت تحقق اهداف آمریکا گام برداشته و نا آگاهانه به دشمن کمک می کنند، جنایات بی شمار آمریکا در منطقه غیر قابل انکار است.

 


سردار نقدی تاکید کرد: ایران همواره به تمام تعهدات خود عمل کرده است اما آمریکا نه تنها به تعهدات خود عمل نمی کند بلکه در کشور ایران بارها به دنبال تفرقه افکنی و جنگ افروزی و فتنه است.

 


وی در پایان گفت: هوشمندی رهبر با بیان 9 بند در اصلاح برجام نشان دهنده سابقه تاریک و سیاه آمریکا و هوشیاری رهبر انقلاب است./857/202/ب1

ارسال نظرات