۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۳۰۵۹۴۲

چند خبر کوتاه از استان قزوین

خبرگزاری رسا ـ پیام تسلیت شهادت مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، دیدار استاندار قزوین از آیت الله باریک بین و اعزام گروه برنامه ساز صداوسیمای مرکز قزوین به کربلای معلی عناوین چند خبر کوتاه از استان قزوین می‌باشد.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام ‌جمعه قزوین در پیامی شهادت دومین شهید مدافع حرم استان، حمید سیاهکالی مرادی را تبریک و تسلیت گفت.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز پیکر پاک شهید بزرگوار حمید سیاهکالی مرادی دومین شهید مدافع حرم استان بر دستان مردم قدرشناس استان تشییع شد. اینجانب شهادت ایشان را به محضر بقیه الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز و محترمشان و عموم مردم شهیدپرور استان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن شهید گرانقدر هم‌نشینی با شهدای کربلا و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسلت می‌نمایم.

 

دیدار استاندار قزوین با آیت الله باریک بین

 فریدون همتی، استاندار قزوین با حضور در منزل آیت الله هادی باریک بین نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و نماینده پیشین ولی فقیه و امام جمعه قزوین در سخنانی بیان داشت: درهفته نخست ورود به استان به عنوان نماینده عالی دولت قصد داشتم به محضر جناب عالی شرفیاب شوم که جناب عالی خارج از استان تشریف داشتید و عملا" این توفیق محقق نشد.

 

وی در ادامه افزود: پس از تصمیم نهایی هیات دولت و انتخاب استاندار قزوین، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور از بنده خواستند که به‌عنوان نماینده عالی دولت، سلام ایشان را به حضرت عالی ابلاغ و قدردان زحمات شما در قبل و بعد از انقلاب اسلامی در حوزه ها و بخش های مختلف باشم.

 

استاندار دراین دیدار تصریح کرد: مسؤولیت یک امانت الهی است که باید از آن صیانت و در جهت خدمت به مردم به کار گرفته شود.

 

 

وی درخصوص شخصیت آیت الله باریک بین بیان داشت: آیت الله باریک بین از شخصیت های موثر استانی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی می باشند که خدمات انکارناپذیری به کشور،انقلاب و مردم داشته اند.

 

همتی عنوان کرد: وجود جناب عالی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی یک غنیمت و فرصتی است که باید از مشی اخلاقی و دینی جناب عالی الگو گرفت.

 

گفتنی است ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری،حجت الاسلام  قائدامینی مشاور استاندار در امور روحانیون و اسماعیل رضایی سرپرست اداره کل حوزه استاندار و مدیرکل روابط عمومی استاندار را در برنامه دیدار همراهی می کردند.

 

 

گروه برنامه ساز صدا و سیما با همکاری ستاد عتبات عالیات استان برای پوشش رسانه ای حضور حماسی و پر شور عاشقان حضرت سیدالشهداء(ع) در اربعین حسینی به کربلا اعزام می شود.

 

این گروه با هدف تهیه ی برنامه های مستند تولیدی و همچنین تهیه ی گزارش های خبری ـ تولیدی از حضور شیعیان در کربلا و نیز پیاده روی زائران برای حضور در مراسم اربعین حسینی عازم عتبات عالیات می گردند.

 

گروه برنامه ساز صداوسیمای مرکز قزوین به سرپرستی عباس تورج فرد به همراه 4 نفر از عوامل تولید فردا جمعه 6 آذرماه 94 از مرز مهران عازم عراق خواهند شد./838/101/ب2

اعزام گروه برنامه ساز صداوسیمای مرکز قزوین به کربلای معلی

ارسال نظرات