۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۳۰۵۳۷۱
علیرضا زاکانی:

اقتدا به امام و رهبر انقلاب از افتخارات حزب الله لبنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سید حسن نصر الله و حزب الله اقتدا به امام (ره) و رهبر معظم انقلاب جزو افتخارات شان است و امروز پرچم حزب الله در دستانش گرفته و راه شهدا را ادامه می‌دهند؛ رزمندگان،‌ ایثارگران و شهدا با ولایت‌مداری خود ما را در هشت سال دفاع مقدس سربلند کردند.
عليرضا زاکاني

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و در آستانه هفته بسیج، یادواره شهدای بسیج مسجد محمدی پنج‌شنبه 5 آذرماه پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی و قرائت قاری بین‌المللی "استاد سعید طوسی" و با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد محمدی در منطقه 14 تهران  برگزار شد.

 

در این مراسم علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک هفته بسیج با بیان خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: اوایل تابستان سال 62 در گردان تخریب تیپ سید الشهدا (ع) با شهید محمود بهرامی در کنارهم بودیم.حضور همزمان من با شهید بهرامی در عملیات والفجر 4 این امکان را فراهم کرد که با روحیات او بیشتر آشنا شوم. شهید بهرامی از خانواده‌ای مرفه بود. برای ازدواجش مهمانی مفصلی گرفتند و حدود هشتصد نفر از بچه های گردان تخریب و بچه‌های رزمنده و بسیجی در جشن ازدواج او شرکت کردند. اما درست چند روز بعد از مراسم عروسی به منطقه آمد و کارش را دوباره در گردان تخریب شروع کرد.

 

وی ادامه داد: قبل از عملیات خیبر با یکی از دوستان به منزل شهید بهرامی رفتیم. چیزی که اسباب تعجب ما را فراهم کرد این بود که اولا او به دست خودش پلاکارد تبریک و تسلیت به خانواده را نوشته بود و ثانیا شمایل زیبایی از خودش را به عنوان شهید نقاشی کرده بود! وقتی از او پرسیدم که اینها برای چیست؟ گفت وقت رفتن است و برای اینکه باری از روی دوش خانواده بعد از شهادت بردارم این بوم و پلاکارد را آماده کردم.

 

زاکانی تصریح کرد: روزی قبل از عملیات خیبر به همراه چند تن از همرزمان در پادگانی در جفیر منتظر وقت اذان مغرب و عشا بودیم که شهید بهرامی به سرعت از آن جمع خارج شد. مدتی طول کشید و برنگشت و من هم به دنبال او بیرون آمدم، دیدم که دارد لعن می فرستد و پایش را به زمین می زند. پرسیدم چرا این کار را می کنی؟ جویای رفتارش شدم که گفت: "وقت ذکر خدا یاد همسرم افتادم و احساس کردم که شیطان سراغم آمده است. احساس کردم که یاد همسرم در این شرایط مانع از یاد و ذکر خدا می شود برای همین شیطان را لعن کردم." برایم خیلی جالب بود. او با اینکه تازه ازدواج کرده بود و به همسرش هم علاقه زیادی داشت، حاضر نبود یاد همسرش هم موجب غفلت از یاد خدا شود.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که در رفتار این گونه رزمندگان ولایت مداری را می‌توان احساس کرد، گفت: خداوند به مومنین عنایت خاصی دارد. ما دین خدا را یاری کردیم و خدا هم وعده داده که از مومن دفاع کند.

 

وی افزود: سید حسن نصر الله و حزب الله اقتدا به امام (ره) و رهبر معظم انقلاب جزو افتخاراتشان است و امروز پرچم حزب الله در دستانش گرفته و راه شهدا را طی می‌کنند. رزمندگان،‌ ایثارگران و شهدا با ولایت‌مداری خود ما را در هشت سال دفاع مقدس سربلند کردند./1330/د102/ف

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات