۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۳۰۵۲۷۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

رهبر معظم انقلاب نقطه عطفی در ایجاد امنیت منطقه و جهان است

خیزگطاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به دیدار رییس جمهور روسیه با رهبر انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب نقطه عطفی در ایجاد امنیت منطقه و جهان است، از این رو پوتین به محض ورود به ایران با رهبر انقلاب دیدار کرد.
حجت­الاسلام محمد حجتي، امام جمعه موقت کرمانشاه

حجت الاسلام محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با رییس جمهور روسیه، اظهار داشت: رییس جمهور روسیه رهبر معظم انقلاب را نقطه عطفی در ایجاد امنیت منطقه و جهان می داند.

 

وی افزود: معنویت و صداقت رهبر معظم انقلاب سبب گرایش رییس جمهور روسیه به سمت کشور شده و رشادت، بصیرت و جهان بینی در امور سیاسی را در وجود رهبر می‌بیند.

 

حجت الاسلام حجتی خاطرنشان کرد: تمایل پوتین به معنویت اسلامی و تدابیر رهبر انقلاب موجب شد دیدار با رهبر را مقدم بر تمامی مأموریت های خود در ایران اسلامی بداند و قبل از هر گونه اقدامی، بدون تجملات و تدابیر دیپلماتیک مستقیمأ به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت.

 

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: اهدای یک جلد قرآن کریم به رهبر معظم انقلاب نشان دهنده علاقه و ارادت پوتین به رهبر انقلاب و پی بردن به این نکته است که  گره‌های منطقه از طریق ایران و تدابیر رهبری قابل گشوده شدن است.

 

وی تأکید کرد: رییس جمهور روسیه قطعأ به این نکته پی برده است که رهبر معظم انقلاب خیرخواهی و سربلندی کشورهای منطقه را طالب است و بر این اساس جهت مشورت و اعلام اتحاد با ایران در زمینه ریشه‌کن ساختن تروریسم در منطقه به کشور سفر کرد.

 

حجت‌الاسلام حجتی در پایان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب یگانه فردی است که با توجه به فشارهای بین‌المللی، در مقابل آمریکا ایستادگی کرد، بر این اساس رییس جمهور روسیه ایشان را نقطه مرکزی ایران و خاورمیانه می‌داند و ایران را به عنوان متحدی قابل اطمینان در جهان ذکر می‌کند./857/302/ب2

ارسال نظرات