۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۳۰۵۰۸۵
نماینده ولی فقیه در نجف‌آباد:

تداوم بسیج در گرو بصیرت و جدیت است/ بسیجی فرزند عاشورا و مکتب حسین است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی بسیجی را فرزند عاشورا و محرم عنوان کرد و گفت: در زیارت عاشورا اعلام کردیم «انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم» تا قیامت در جبهه حسینیم و در زیارت اربعین و در جبهه راهپیمایی سیاسی عبادی اربعین اعلام می کنیم «فَمَعَکُمْ مَعَکُمْ لاَ مَعَ غَیْرِکُمْ».
حجت الاسلام حسناتي، امام جمعه نجف آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف‌آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، عصر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نجف آباد که در حسینیه فاطمه الزهرا برگزار شد، با قرائت آیه «مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُها ثابِتٌ وَ فَرْعُها فِی السَّماءِ» گفت: بسیج شجره طیبه ای است که باعث آرامش، امنیت و قدرت جبهه حق در کل عالم شد.

 

وی لطف خداوند و اخلاص مؤسسه این شجره طیبه امام راحل سنگ بنای بسیج بیان داشت و افزود: دوراندیشی، بصیرت با نگاه به عقبه دشمن و نگاه به آمال و آرزوهای دست یافتنی انقلاب اسلامی مهم ترین اهداف تشکیل بسیج در سال 1358 بود.

 

حجت الاسلام حسناتی مهمترین افتخارات بسیج در طی 36 سال از پیروزی انقلاب ایثار، جهاد، شهادت و انسجام بیان کرد و گفت: رضایتمندی از مجموعه بسیج در فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سخن از تقویت، پیشگامی و هر چه به روزتر شدن این مجموعه برای به ثمر رساندن همه اهداف انقلاب دارد.

 

وی این تجمع عظیم را تجدید عهد و میثاق با فرمانده کل قوا و امام زمان برشمرد و بیان کرد: «نحن علی العهد» ما بر همان عهد و پیمانی که بسیجیان پیشکسوت از ابتدای تشکیل این مجموعه در جهت عظمت و شکوه این انقلاب بسته اند، استوار خواهیم ماند و با قدرت به آمریکا اعلام می کنیم که برای همیشه در رکاب قرآن و اسلام هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در نجف‌‌آباد، بسیجی را فرزند عاشورا و محرم عنوان کرد و افزود: در زیارت عاشورا اعلام کردیم «انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم» تا قیامت در جبهه حسینیم و در زیارت اربعین و در جبهه راهپیمایی سیاسی عبادی اربعین اعلام می کنیم «فَمَعَکُمْ مَعَکُمْ لاَ مَعَ غَیْرِکُمْ».

 

وی در ادامه تصریح کرد: بسیجی هم پیمان مکتب حسین، هیچ راه نفوذی برای دشمنان نمی گذارد و در تمام مراحل زندگی تابع بی چون و چرای ولایت است و تنها قلبش برای حق می تپد و امروز، روز عاشورایی دیگر و روز تجدید این عهد است که یزیدیان زمان را از این اجتماعات به وحشت انداخته است.

 

حجت الاسلام حسناتی پیام دیگر بسیجی را انسجام و پیروی از خط رهبری بیان داشت و گفت: بسیجی کسی است که «أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَماءُ بَیْنَهُم‏» و تداوم این راه در گرو جدیت، بصیرت، دشمن شناسی، راه نفوذ را بر دشمن بستن است.

 

وی در ادامه بیان داشت: پیام دیگر بسیجی صبر و استقامت است با همه وجود یک بسیجی در هر شرایطی بر ایمان خودش استوار است و لو در راه ارمان هایش تکه تکه شود و سخن دیگر بسیجی حضور در هر صحنه ای که برای انقلاب پیش آید.

 

امام جمعه نجف‌آباد، مهم ترین وظیفه امروز بسیجی را با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضور در صحنه اقتصادی و علمی بیان کرد و افزود: دو امر مهم، اقتصاد مقاومتی که کلید واژه حل عمده مشکلات پیش روی ما است، بسیجی باید در فهم و عمل به آن و در زمینه نهضت علمی و فن آوری که رهبر معظم انقلاب بسیار بر روی آن تأکید دارند، پیشقدم باشد.

 

وی در ادامه بیان کرد: خواسته های امروز رهبر معظم انقلاب از بسیج امروز، شناخت و دفاع از ارزش های اسلامی، مقابله با فساد، امر به معروف نهی از منکر، سبک زندگی اسلامی در تمام امور، که تماماً خواسته های قرآن واسلام است بسیج باید پیشتاز باشد./1306/202/ب1

ارسال نظرات