۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰
کد خبر: ۳۰۴۹۴۴
سردار نقدی:

نفوذ آخرین سلاح دشمن است/ خط بسیج مترادف با ایثار است

خبرگزار رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص جریان نفوذ، گفت: امروز تمام نقشه‌های آمریکا نقش بر آب شده است و تلاش می‌کند تا با نفوذ در کشور ما به نظام اسلامی ایران ضربه وارد کند.
سردار سرتيپ بسيجي "محمد رضا نقدي" رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که به همت سازمان بسیج هنرمندان در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شد، گفت: مقام معظم رهبری بسیج را گنجی پایان ناپذیر معرفی کرده‌اند، امام راحل(ره) نیز بسیج را لشگر مخلص خدا می‌خواندند، تمامی این تعابیر را می‌توان این‌گونه تفسیر کرد که بسیج جایگاه بسیار والایی دارد.

 

وی افزود: اگر ملت و بسیج ما توانسته توفیقی را به‌دست بیاورد تنها به‌دلیل این است که از کودکی با خط امام حسین(ع) آشنا بوده و به ایشان اقتدا کرده است.

 

سردار نقدی با توصیف مفهوم بسیج، عنوان کرد: بسیج تداعی مفهوم شهادت است و بدون شک باید خط بسیج را مترادف با ایثار دانست.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: اگر امروز یک نیروی بسیجی در بدترین وضعیت آب و هوایی و در شرایط مطلقا سخت برای دفاع از کیان نظام خود تلاش می‌کند به این دلیل است که در تفکر وی یک موضوع وجود دارد و آن ایثار است.

 

وی به فعالیت‌های جهادی نیروهای بسیج نیز اشاره کرد و ابراز داشت: بسیجیان ما ایام نوروز و بهترین مقطع از زندگی خود که همان جوانی است را صرف خدمت‌رسانی به مناطق محروم می‌کنند که این نوع از رفتار آن‌ها برآمده از روحیه جهادی آن‌هاست.

 

سردار نقدی با اشاره به دیدگاه رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بسیجیان را افرادی می‌نامند که به فکر آباد کردن دنیا هستند اما اهل «دنیا» نیستند، این یعنی که نیروی بسیج با اقتدای به مولای خود امام علی(ع) تنها دنیا را برای خدمت می‌خواهد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره جریان دشمنی ابرقدرت‌ها با ملت ایران، گفت: دشمن تمام استراتژی‌های خود را در قبال ما به کار برده است، تحریم، مداخله نظامی و انواع این فعالیت‌ها، اما دفاع جانانه ملت ما تمامی این نقشه‌ها را خنثی کرده است.

 

سردار نقدی در خصوص خطر جریان نفوذ، تصریح کرد: امروز دشمن آخرین حربه خود را به کار گرفته است که همان ایجاد نفوذ در میان ملت و مسؤولان کشور ماست، باید بسیار توجه کنیم تا با خنثی کردن این سلاح دشمن نیز او را برای همیشه خلع سلاح کنیم.

 

وی نفوذ را عین تزویر دانست و تاکید کرد: باید در زمان حال که دشمن سعی دارد که در کشور ما نفوذ کند و ذهن‌ها را مورد تسخیر قرار دهد، اهالی هنر و رسانه به زبان هنر همانند قبل روشنگری کنند و نگذارند این حربه دشمن نیز به ثمر بنشیند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به زندگی پربار حضرت زینب(س)، گفت: باید هنرمدان ما زینب‌وار عمل کنند، زیرا حضرت زینب(س) توانست در یک خطبه خود بارگاه یزید را به لرزه در بیاورد و تمام نقشه‌های او را برملا کند، پس باید هنرمندان ما نیز آگاهانه و هوشیارانه حرف و راه شهدا را ادامه دهند./856/پ202/ج

ارسال نظرات