۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۳۰۴۶۶۲
مسؤول بسیج طلاب سیستان و بلوچستان:

مسائل مادی و دنیایی طلاب را از آخرت غافل نکند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بامری با بیان این‌که مسائل مادی و دنیایی نباید طلاب را از آخرت غافل کند، گفت: یادمان نرود که همه ما نسبت به نعمت‌هایی که به ما داده شده بازخواست می‌شویم.
حجت الاسلام مجتبي بامري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام مجتبی بامری، مسئول بسیج طلاب و روحانیان سیستان و بلوچستان، ظهر امروز در همایش طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان ، با اشاره به این نکته که ما همه مدیون اسلام و انقلاب اسلامی هستیم، گفت: خدا را سپاس می‌گوییم که ما را در زمانی قرار داد که حکومت حقی به مثل جمهوری اسلامی ایران بر سر کار است.

 

وی در ادامه افزود: انقلاب ما، انقلابی دینی و با رهبری عالمی بصیر، آگاه و فرزانه است که تبعا جمع این دو ویژگی دشمنان زیادی را برای ما به وجود می آورد که نباید از آنها غافل شویم؛ زیرا دشمن به دنبال غفلت ماست تا ضربه بزند.

 

حجت الاسلام بامری با توجه دادن طلاب و روحانیون به معرفت افزایی و بصیرت نگری در کارها اظهار داشت: هدف ما از این جمع ها این است که ما نسبت به سایر اقشار بسیج تعامل مردمی بیشتری داریم و باید خودمان نیز نسبت به سایر اقشار بسیجی جذب بهتری داشته باشیم.

 

وی با بیان گذرا بودن عمر و کوتاه بودن زندگی دنیایی افزود: طلاب و روحانیون مراقب باشند که مسائل مادی و دنیایی، آنها را از آخرت غافل نکند و یادمان نرود که همه ما نسبت به نعمت هایی که به ما داده شده بازخواست می شویم و یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است./831/203/ب2

ارسال نظرات