۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۳۰۴۶۲۱
از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین صافی گلپایگانی مطرح شد؛

پیشنهاد راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای شیعی با مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین صافی گلپایگانی با اشاره به قابلیت‌ها و امکانات حوزه‌های علمیه خواهران خواستار راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای شیعی از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين صافي گلپايگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صافی گلپایگانی در جلسه مشترک با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به قابلیت‌ها و امکانات حوزه‌های علمیه خواهران خواستار راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای شیعی از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران شد.

 

وی ضمن تقدیر از توسعه حوزه‌های علمیه خواهران به لحاظ کمی و کیفی خاطرنشان کرد: مدارس علمیه خواهران می‌توانند آثار عمیقی در فرهنگ جامعه و خانواده‌ها داشته باشند.

 

در این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور نیز وضعیت حوزه‌های علمیه خواهران را تشریح کرد و در مورد نهضت احداث ساختمان برای مدارس علمیه خواهران، حضور مثبت بانوان طلبه در فضای مجازی و درخشش بانوان طلبه در جشنواره‌های پژوهشی توضیحاتی ارائه داد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین صافی گلپایگانی همچنین از مرکز داده امین بازدید کرد. در این بازدید دکتر علی طائی‌زاده رییس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران توضیحاتی در مورد این مرکز ارائه کرد و گفت: مرکز داده امین قابلیت استقرار حدود 2 هزار سرور فیزیکی را دارد و با هدف پشتیبانی از پایگاه‌های اینترنتی شیعی راه‌اندازی شده است./998/د101/ف

 

منبع: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظرات