۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۳۰۴۵۳۸
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

جمهوری اسلامی ایران فتنه و فتنه گران را نابود می‌کند/ بسیجی ها باید استوار و مقاوم باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی استقامت را برای بسیجی ضروری دانست و گفت: کسانی بودند که در تسخیر لانه جاسوسی نقش داشتند اما بعد‌ها ابراز پشیمانی کردند، این عهدشکنی با ویژگی بسیجیان در تضاد است و چنین افرادی مرد میدان نیستند.
حجت الاسلام عبدالکريم عابديني حجت الاسلام والمسلمين عابديني حجت الاسلام والمسلمين عابديني حجت الاسلام والمسلمين عابديني حجت الاسلام والمسلمين عابديني

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در یادواره شهیدای بخش ضیاءآباد با بیان این‌که یاد و خاطره همه شهداء را باید زنده نگهداریم، بیان کرد: همه شهدا بزرگ و عزیز هستند و یاد و خاطره همه آن‌ها باید گرامی داشته شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: بسیجی کسی است که به خدا، قیامت و رستاخیز اعتقاد کامل دارد و برای رسیدن به بهشت و ملاقات انبیاء و اولیاء الهی اشتیاق دارد و این ویژگی مصداق بارز ایمان است.

 

 امام جمعه قزوین با بیان این‌که مؤمن کسی است که با آوردن نام خدا چهره‌اش از شوق خدایی سرشار می‌شود، خاطر نشان کرد: تلاوت آیه‌های قرآن بر مؤمن ایمان آن‌ها را بالا می‌برد و همه این‌ها از ویژگی‌های بسیجیان است.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به این‌که الان در شرایطی هستیم که باید با بصیرت بحث نفوذ را درک کنیم،اظهار کرد: آن‌هایی که با اوباما دست می‌دهند، جرأت نمی‌کنند از منافع ملی محکم دفاع کنند و می‌گویند امریکا کدخداست، تحت نفوذاند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نفوذ را کلمه‌ای قرآنی دانست و ادامه داد: همان‌هایی که تحت نفوذ قرار دارند می‌گویند چرا شما نفوذ را توضیح می‌دهید در حالی که نفوذ کلمه‌ای قرآنی است و خداوند در آیه 201 سوره اعراف از نفوذ شیطان و دشمن صحبت کرده است.

 

جمهوری اسلامی ایران فتنه و فتنه گران را نابود می‌کند

وی در ادامه ابراز کرد: وقتی در مورد فتنه صحبت می‌شود بعضی ها عصبانی می‌شوند، مگر شما امریکایی هستید، ما از فتنه متنفریم، در مقابل فتنه بسیج می‌شویم، توی دهن فتنه گران می‌زنیم و بساط فتنه و فتنه گران را بر می‌چینیم زیرا شهدا به ما اجازه نخواهند داد در مقابل این‌ها بی‌غیرت باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: امام علی (ع) در خصوص متقین و ویژگی‌های آن‌ها می‌فرمایند آن‌ها به اندازه یک چشم بهم زدن طاقت ندارند در این دنیا بمانند چرا که وعده‌های الهی به گوششان رسیده و شوق دارند تا آن‌ها را ببینند.

 

بسیجی ها باید استوار و مقاوم باشند

امام جمعه قزوین استقامت را برای بسیجی ضروری دانست و تاکید کرد: کسانی بودند که در تسخیر لانه جاسوسی نقش داشتند اما بعد‌ها ابراز پشیمانی کردند، این عهدشکنی با ویژگی بسیجیان در تضاد است و چنین افرادی مرد میدان نیستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی عنوان کرد: باید به توصیه قرآن دشمنان را جدی بگیریم و این مهم با استفاده از روحیه بسیجی محقق خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: آن‌هایی که فقط به خداوند تکیه می‌کنند، بسیجی هستند و آن‌هایی که می‌گویند هم خدا و هم امریکا درک صحیحی از دشمن ندارند، دشمن هم هراسی از چنین افرادی ندارد و آن‌ها هم لیاقت مبارزه با دشمن را ندارند.

 

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی در سوریه، عراق، لبنان، یمن و فلسطین موفق عمل کرده و کار‌ها را به درستی پیش برده است ما همه این پیشرفت‌ها را مرهون بسیجیانی هستیم که در دوران دفاع مقدس از فرمایشات امام (ره) تبعیت کردند./838/101/ب3

ارسال نظرات