۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۳۰۴۳۳۹
امام جمعه اهر:

هدف اصلی گروه های تروریستی براندازی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: دشمنان با حمایت از داعشی ها، وهابی‌ها، تکفیری‌ها و گروه های تروریستی اعتقادات مسلمانان و انقلاب اسلامی را هدف قرار داده اند.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، امروز در همایش مشترک ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اهر، اظهار داشت: آگاهی‌بخشی نسبت به توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام اسلامی ایران بر عهده روحانیان است.


امام جمعه اهر با اشاره به این‌که توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نقشه‌ راه نظام ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروز دشمنان با حمایت از داعشی ها، وهابی‌ها، تکفیری‌ها و گروه های تروریستی اعتقادات مسلمانان و انقلاب اسلامی را هدف قرار داده اند، لازم است خود را به سلاح بصیرت و مقابله به مثل تجهیز کنیم.


وی افزود: امروز مساجد بهترین سنگر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و لازم است با برنامه ریزی‌های مناسب زمینه جذب جوانان به مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج فراهم شود که در این زمینه هیأت امنای مساجد، ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌ها وظیفه سنگینی دارند.


همچنین حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: متأسفانه آمریکا و انگلیس با حمایت از فرقه‌های مختلف و با راه‌اندازی شبکه‌های مختلف، به دنبال خدشه دار کردن چهره واقعی اسلام و تفرقه اندازی بین شیعه و سنی هستند که لازم است با هوشیاری با این توطئه ها مقابله کنیم.


حجت الاسلام سرایی تفرقه میان مسلمانان و راه‌اندازی جنگ مذهبی در منطقه را یکی از توطئه‌های شوم غرب عنوان کرد و گفت: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به جریان نفوذ غرب در کشور هشدار می دهند، بایستی مسؤولان این مسأله را جدی گرفته و اجازه ندهند، نفوذی‌ها به بهانه برجام زمینه های براندازی انقلاب را فراهم کنند.


وی با تشریح اهداف و برنامه های دشمن از پروژه نفوذ در انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از راه‌های نفوذ دشمنان، نفوذ فرهنگی است و اگر در برابر این نفوذ مقابله نکنیم، زمینه برای نفوذ در مسایل سیاسی و اقتصادی فراهم خواهد شد و تنها راه مقابله با این نفوذ تقویت تفکر بسیجی در جامعه است.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: علاوه بر داخل کشور، در آن سوی مرزها نیز از تفکر بسیجی استقبال می شود و امروز در کشورهای منطقه از جمله سوریه با این تفکر در برابر داعشی‌ها و امثال آن‌ها ایستادگی می شود، تنها تفکر بسیجی است که دشمنان از نفوذ باز می دارد./935/202/ب3

ارسال نظرات