۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۳۰۴۱۹۹
محقق و پژوهشگر علوم دینی:

حادثه پاریس همچون حادثه ۱۱ سپتامبر بازی تبلیغاتی بود

خبرگزاری رسا ـ محقق و پژوهشگر علوم دینی با بیان این که استکبار جهانی برای آینده کشورهای خاورمیانه برنامه ریزی کرده است، گفت: گروه تروریستی داعش از نتایج برنامه ریزی استکبار در جهت اسلام هراسی در دنیا است.
حادثه تروريستي پاريس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مرتضی هاشمی، محقق و پژوهشگر علوم دینی یکشنبه شب به مناسبت هفته بسیج در جمع کارکنان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، با اشاره به این که حادثه پاریس به دست خود فرانسوی ها صورت گرفت، گفت: استکبار جهانی برای آینده کشورهای خاورمیانه برنامه ریزی کرده است.

 

وی افزود: گروه تروریستی داعش از نتایج برنامه ریزی استکبارجهانی در راستای اسلام هراسی در دنیا است تا از این طریق مردم جهان را از اسلام دور کنند.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان این که مسیحیان از یهودیان دور شده و با مسلمانان ارتباط بهتری دارند، افزود: مسلمانان با مسیحیان مخالف نیستند، بلکه صرفا با یهیودیانِ صهیونیست مخالف هستند، از این رو مسیحیان با مسلمانان ارتباط مناسبی دارند.

 

محقق و پژوهشگر علوم دینی با تأکید بر این که یهودیان به دنبال جذب مسیحیان و طرد آنها از مسلمانان هستند، گفت: در انفجارهای مختلف در دنیا نام هیچ یهودی دیده نمی شود و اکثرا مسیحیان قربانی می شوند که هدف از این امر ایجاد اختلاف بین مسلمانان و مسیحیان است.

 

وی با اشاره به این که لبنان و سوریه از کشورهای مخالف با اسرائیل هستند، افزود: استکبار، داعش را در این کشورها ایجاد کرده است تا جبهه ضد صهیونیستی را تضعیف کند.

 

به گفته وی، 11 سپتامبر در سال 2001 و حادثه فرانسه در سال جاری یک بازی تبلیغاتی از سوی استکبار است.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان این که آمریکا در حادثه 11 سپتامبر به دروغ پاسپورت یک غیرمسلمان را بهانه قرار داد تا به کشورهای منطقه حمله کند، افزود: در حادثه پاریس نیز همین موضوع تکرار شده و فرانسوی ها عنوان می کنند که مدارک شخص تروریست را به دست آورده اند.

 

محقق و پژوهشگر علوم دینی با تأکید بر این که خبرنگاران حاضر در حادثه فرانسه همه از کشور فرانسه بودند، گفت: یهودیان قبل از حادثه فرانسه از وقوع آن مطلع بودند.

 

به گفته وی، حادثه فرانسه یک عملیات تروریستی نیست، بلکه عوامل امنیتی فرانسه با هدف تقویت جبهه اسلام هراسی دست به این اقدام زدند تا مسیحیان را با خود همراه کنند.

 

حجت الاسلام هاشمی گفت: فرانسه به بهانه کشتار داعشی ها به دنبال ورود به منطقه است از این رو مقامات سوریه نیز به مقامات کشور فرانسه اعلام کرده اند صرفا برای نابودی مواضع داعش مجاز به ورود به سوریه هستید./1307/202/ب1

ارسال نظرات