۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۳۰۳۷۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی آموزش احکام به اقشار مختلف است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام اسکندری، مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی را آموزش احکام به اقشار مختلف خواند و گفت: دستورالعمل روحانیان مستقر سازمان تبلیغات در سراسر کشور، مطرح کردن احکام شرعی و پاسخ‌گویی به سؤالات دینی است که البته برخی از آنها سامانه‌های پاسخ‌گویی به مسائل شرعی ایجاد کرده‌اند.
اسکندري حجت‌الاسلام عباس اسکندري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در «نشست هم اندیشی مدیران مراکز بزرگ پاسخگویی به احکام دینی» با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی ابراز کرد: معاونت آموزش و پژوهش سازمان، پژوهشکده باقرالعلوم(ع) و مراکز استانی سازمان، تولیداتی در خصوص پاسخگویی به مسائل شرعی دارند.

 

وی افزود: سازمان تبلیغات، سامانه‌های پاسخ‌گویی وسیع و گسترده‌ای برای پاسخ‌گویی به مسائل شرعی دارد؛ همچنین از سایت‌های گسترده‌ای همچون وب‌سایت تبیان برخوردار است که این وب‌سایت‌ها، شعبه‌های استانی نیز دارد و به دنبال تبلیغات دینی و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک مأموریت دارد و آن، آموزش احکام به اقشار مختلف تأثیرگذار است.

 

وی افزود: سازمان تبلیغات به بحث اصناف ورود کرده که به صورت فوق العاده مورد استقبال اصناف قرار گرفته است؛ همچنین دوره‌های آموزشی مربوط به احکام امر به معروف و نهی ازمنکر برگزار کرده است.

 

حجت‌الاسلام اسکندری بیان کرد: دستورالعمل و وظایف روحانیان مستقر سازمان تبلیغات در سراسر کشور، مطرح کردن احکام شرعی و پاسخ‌گویی به سؤالات دینی است؛ البته برخی از آنان، سامانه‌های پاسخ‌گویی به مسائل شرعی را نیز ایجاد کرده‌اند.

 

وی با بیان این‌که مبحث احکام شرعی، بسیار وسیع و گسترده است، افزود: همچنین آموزش قرائت نماز از سوی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی پیگیری می‌شود./997/پ202/ف2

ارسال نظرات