۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۳۰۲۲۵۴
نمایشگاه مطبوعات؛

جدیدی: مقابله با نفوذ فرهنگی نیازمند ارتقای سطح فرهنگی جامعه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که مسأله نفوذ خط قرمزی است که ما باید به صورت جدی با آن مقابله کنیم و مواظب باشیم خط قرمزهای ما با مشکل مواجه نشود، گفت: این مقابله نیازمند ارتقای سطح فرهنگ جامعه و کمک مردم است.
عباس جديدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در غرفه خبرگزری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان این‌که بیانات رهبر معظم انقلاب در مسأله مقابله با نفوذ دشمن فصل‌الخطاب است، گفت: نفوذ فضای گسترده‌ای دارد که یک بخش آن مسأله نفوذ فرهنگی است.

 

وی با اشاره به این‌که نفوذ دشمن در کشور مشکلات بسیاری را برای جامعه خواهد داشت، افزود: یکی از موارد نفوذ دشمن در کشور از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی است که این مسأله کانون خانواده را با مشکل مواجه کرده است.

 

عضو شورای شهر اسلامی تهران با بیان این‌که فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید، اظهار کرد: باید از این فضا به نحو احسن استفاده کرده و با تهدیدات و نفوذ دشمنان مقابله کنیم.

 

جدیدی ادامه داد: مسأله نفوذ خط قرمزی است که ما باید به صورت جدی با آن مقابله کنیم و مواظب باشیم خط قرمزهای ما با مشکل مواجه نشود و این مقابله نیازمند ارتقای سطح فرهنگ جامعه و کمک مردم است.

 

وی با بیان این‌که در هر کاری که حضور حداکثری مردم بالا رفته ما در آن کار موفق بودیم، بیان داشت: در زمینه مقابله با نفوذ هم اگر کمک و حضور مردم، آگاهی مردم و مشارکت بالای مردم وجود داشته باشد مقابله با نفوذ فرهنگی به خوبی انجام خواهد شد و جامعه از آسیب این موارد در امان می‌ماند./907/200/ب2

ارسال نظرات