۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۳۰۲۲۲۸
شعاعی:

قم می‌تواند میزبان مسابقات بین المللی قرآن باشد

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور با اشاره به اینکه قم می‌تواند میزبان مسابقات بین المللی قرآن باشد، گفت: استان قم پر از ظرفیت و معنویت است و مردم قم حتماً می‌توانند میزبان این مسابقات بین ‌المللی و جهانی باشند.
علي اصغر شعاعي، دبير سي‌امين جشنواره ملي قرآن و عترت دانشجويان کشور

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر علی‌اصغر شعاعی، دبیر ستاد برگزاری سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در اختتامیه سی امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در مدرسه علمیه امام موسی الکاظم (ع) قم اظهارداشت: این جشنواره مسابقه منتخبان نهادهای دانشگاهی است که به میزبانی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار شد.

 

شعاعی با اشاره به ویژگی‌های این جشنواره، عنوان کرد: تعامل نهادهای قرآنی و دانشگاهی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مسابقات بود و در این جشنواره تنها دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزارکننده نبودند بلکه تمام نهادهای قرآنی مجری بودند.

 

وی با اشاره به حدیث ثقلین گفت: بیانیه پایانی جشنواره که با تأیید ارگان‌های دانشگاه فراهم شد یکی از مفادش این بود که برویم به سمت تجلی پیوند قرآن و عترت در تمامی دانشگاه‌ها.

 

دبیر ستاد سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور با اشاره به اینکه این جشنواره در 31 رشته و بخش‌های کتبی و شفاهی در رشته‌های هنری، ادبی و پژوهشی برگزار شد، تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های این جشنواره برگزاری دوره آموزشی بعد از بخش شفاهی شامل بیان نکات مهم قرائت و حفظ قرآن متسابقان توسط اساتید و پیشکسوتان قرآنی برای متسابقان و جامعه قرآنی قم بود.

 

شعاعی پیشنهاد داد: امیدوارم مسابقات بین‌المللی در قم برگزار شود، استان قم پر از ظرفیت و معنویت است و مردم قم حتماً می‌توانند میزبان این مسابقات بین ‌المللی و جهانی باشند./1325/د101/ف

ارسال نظرات