۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۳۰۱۸۹۲
از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان؛

دوره آموزشی روش های تصحیح قرائت نماز در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی روش های تصحیح قرائت نماز در زنجان از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان با حضور برادران و خواهران طلبه در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، دوره آموزشی روش های تصحیح قرائت نماز از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان صبح امروز با حضور حجت الاسلام حبیبی از اساتید برجسته آموزش تجوید کشور، با حضور طلاب حوزه های علمیه برادران و خواهران زنجان برگزار شد.

 

بنابر این گزارش، این برنامه که از مدت ها قبل از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان در راستای افزایش سواد قرآنی طلاب حوزه های استان طرح ریزی شده بود، صبح امروز و در رأس ساعت مقرر با حضور مدیر استانی حوزه های علمیه برادران و دیگر معاونان وی و با حضور حداکثری طلاب خواهر و برادر که بنابر اعلام مسؤولان بیش از 130 نفر بودند، برگزار شد.

 

حجت الاسلام حبیبی که از اساتید برجسته کشوری در امر آموزش تجوید قرآن کریم هستند در این دوره آموزشی دو روزه که قرار طی امروز و فردا برگزار شود، به بررسی علمی مخارج ادای حروف عربی و زیبایی آن اشاره کردند و در زمان قرائت ایشان نیز طلاب با وی همنوا شده و الگوهای قرآنی مخارج حروف را با صدای بلند زمزمه می کردند.

 

گفتنی است، در پایان این دوره دو روزه بنابر اعلام مسؤولان، قرار است به طلاب شرکت کننده مدارکی به عنوان پایان دوره اعطا شده و هر یک از طلاب که فاقد چنین مدرکی باشد به وی مجوز حضور در ادارات و مدارس برای اقامه نماز داده نخواهد شد. /949/203/ب2

ارسال نظرات