۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۳۰۱۸۷۱
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

سعودی‌ها از آزادی بیان هراس دارند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با اقدام عربستان در رابطه با اجرای حکم اعدام شیخ نمر گفت: عربستانی ها از آزادی بیان در هراس هستند و با اعدام شیخ نمر قصد دارند این آزادی بیان را سرکوب کنند.
حجت‌الاسلام سيد حسن موذني

حجت الاسلام سید حسن موذنی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه اقدامات انجام شده از سوی کشور عربستان در رابطه با اجرای حکم اعدام شیخ نمر به نفع عربستان نیست، خاطرنشان کرد: این حرکت عربستان که ادعای آزاد اندیشی را دارد درست نیست و علماء و روحانیون در مقابل این اقدام قد علم خواهند کرد.

 

وی با اشاره به بی تدبیری عربستان در حادثه منا و جان باختن حجاج در حال احرام، عنوان کرد: عربستان قصد دارد تا این انسان شریف کشته شود و عبرتی برای سایرین باشد چرا که عربستانی ها از آزاد اندیشی و ایدئولوژی شیخ نمر در هراس هستند.

 

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با واکنش علما و روحانیون نسبت به این قضیه گفت: علما و روحانیون در رابطه با این اقدام عربستان حتما عکس العمل نشان خواهند داد و مراجع تقلید فتوا صادر می کنند.

 

حجت الاسلام موذنی با اشاره به بی تدبیری دولت عربستان در مورد واقعه منا گفت: عربستانی قصد دارند نسبت به واقعه منا سرپوش بگذارند چرا که آنها از آزادی بیان می ترسند./818/ت302/ف

ارسال نظرات