۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۳۰۰۷۳۴
امام جمعه قصرشیرین:

پشت جنایات آل سعود، تفکر اسرائیلی و آمریکایی نهفته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قصرشیرین با اشاره به جنایات متعدد آل سعود، گفت: پشت جنایات آل سعود، تفکر اسرائیلی و آمریکایی قرار دارد، از این رو باید در برابر جنایات آن ها ایستادگی و مقاومت کرد.
حجت الاسلام ملکي

حجت الاسلام علی ملکی، امام جمعه شهرستان قصر شیرین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، درباره صدور حکم اعدام آیت الله نمر اظهار داشت: اجرای صدور حکم اعدام آیت الله نمر بر علیه ظلم و استبداد است و این عالم ربانی بر اساس فتوای دینی خود که قابل قبول است در واقع نظام استکباری آل سعود را محکوم کرده است و از شیعیان مظلوم عربستان دفاع کرده اما حکم اعدام برای این مجتهد بر اساس حقوق بین الملل و قوانین اسلامی محکوم است.


امام جمعه قصرشیرین تصریح کرد: هر بی احترامی به این عالم آگاه و متعهد برای دولت آل سعود تبعات سختی را در پی خواهد داشت و در مقابل آن باید پاسخگو باشد، زیرا همه مسلمانان عربستان و جهان توهین به این روحانی مجتهد را نخواهند پذیرفت.


وی با تأکید بر آنکه مقابله با بزرگان دین در واقع نابودی آن ها را به دنبال دارد و منفورترشان خواهد کرد، ابراز داشت: همه آزادی خواهان این رفتارهای شیطانی را محکوم می کنند و همه مسلمانان واقف هستند که هدف شیخ نمر فقط دفاع از مظلوم در مقابل حکومت ظالم است.


حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه حرکت آل سعود بیانگر نابودی آن ها در آینده نزدیک است و عمر حیله و حربه آنها پایان پذیر است، گفت: همه مسلمانان جهان آگاه هستند در پشت این حکم و آن سوی سکه در واقع تفکر اسرائیلی و آمریکایی قرار دارد.


امام شهرستان قصرشیرین در ادامه افزود: آل سعود غلامان حلقه به گوش ارباب استکباری خود هستند و از آن ها دستور می گیرند، در مقابل حرکات ناشایست آن ها نیز مسلمانان حکم ناعادلانه و ظالمانه این دولت را بی پایه و اساس دانسته و‌ محکوم می کنند.


استاد حوزه علمیه با اشاره به این که مستکبران به دنبال عکس العمل مسلمانان هستند، ابراز داشت: دیپلماسی ها و روابط سیاسیون باید اعمال آل سعود را محکوم کنند تا آمریکا و ‌دیکتاتورها و نیز دست نشاندگان آن ها نتوانند به هدف خود برسند.


امام جمعه شهرستان قصرشیرین در پایان با تأکید بر آن که ملت و دولت های اسلامی باید اقدامات ظالمانه را محکوم کنند و در برابر آل سعود مستکبرمنش ایستادگی کنند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نیز این اجازه را نمی دهد که‌به خاطر دفاع از حق به یک‌ عالم و مجتهد اسلامی توهین شود بنابراین مسلمانان جهان مدافع همه مظلومان در سراسر دنیا هستند و از حقوق اسلامی خود دفاع می کنند./857/302/ب2

ارسال نظرات