۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۳۰۰۱۰۴
نماینده مجلس شورای اسلامی:

13 آبان نشان داد ایران اسلامی تحت سلطه هیچ قدرتی قرار نمی‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی در 13 آبان توانست به جهانیان واقعیت انقلاب اسلامی را معرفی کند و به همگان ثابت کند که تحت سلطه هیچ قدرتی در جهان نیست و این روز بزرگ باید به نسل جوان و آیندگان شناسانده شود.
ميرگلوبيات، نماينده مردم ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شهلا میرگلوبیات، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در آیین راهپیمایی 13 آبان در جمع مردم ساوه، بیان کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، حماسه‌ای بزرگ و فراموش ناشدنی در تاریخ انقلاب رقم زد.

 

 13آبان ماه روز تجلی ارزش‌های انقلابی

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که 13 آبان ماه روز تجلی ارزش‌های انقلابی ملت ایران اسلامی در راه مبارزه با زورگویان جهانی است، گفت: چنین روز بزرگی هرگز از یادها نخواهد رفت زیرا، در این روز دانش‌آموزان و دانشجویان در کنار سایر اقشار مردم از  عزت و استقلال ایران اسلامی دفاع می کنند.

 

میرگلوبیات با بیان این که 13آبان از روزهای پر افتخار تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: 13 آبان روز مقابله با استبداد و استعمار خارجی است و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در این روز بزرگ همواره از آرمان های نظام و انقلاب دفاع کرده اند.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران اسلامی در 13 آبان توانست به جهانیان واقعیت انقلاب اسلامی را معرفی کند و به همگان ثابت کند که تحت سلطه هیچ قدرتی در جهان نیست و این روز بزرگ باید به نسل جوان و آیندگان شناسانده شوند.

 

خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان

میرگلوبیات خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب بدانند که ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با هوشیاری، درایت و بصیرت در مقابل حادثه ها و دسیسه های دشمنان ایستادگی و توطئه های شوم آن ها را خنثی خواهد کرد.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که از روز 13 آبان ماه به عنوان نمادی بزرگ یاد می شود، گفت: در 13 آبان ماه لانه جاسوسی آمریکا که با ایجاد شبکه‌های بزرگ فساد و جاسوسی در صدد تضعیف انقلاب بود، از سوی دانشجویان هوشیار و با بصیرت تسخیر و توطئه آنها نقش بر آب شد.

 

دشمنان ایران اسلامی با برنامه ریزی نسل جوان را نشانه رفته اند

میرگلوبیات در ادامه با بیان این که دشمنان ایران اسلامی با برنامه ریزی های منسجم نسل جوان را نشانه رفته اند اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان ایران اسلامی باید با مجهز شدن به سلاح علم و ایمان و بصیرت در مقابل توطئه‌ها ایستادگی کنند.

 

شایان ذکر است، اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی ساوه به ویژه دانش آموزان به مناسب 13 آبان از کوی باقرالعلوم تا میدان انقلاب این شهر با صدایی رسا شعار مرگ بر آمریکا را طنین انداز کردند./842/202/ب1

ارسال نظرات