۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۳۰۰۱۰۱

عرضه 36 هزار عنوان کتاب در ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی با اعلام خبر افزایش 22 درصدی کتاب‌‌های آماده عرضه در این دوره از نمایشگاه گفت: در مجموع 36 هزار عنوان کتاب از سوی 200 ناشر تخصصی در حوزه‌های مختلف در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
ششمين نمايشگاه تخصصي کتاب دانشگاهي

 

به گزارش خبرگزاری رسا،  شهروز گهواره‌ای، درباره آمار کتاب‌های آماده عرضه در این دوره از نمایشگاه گفت: 10 هزار عنوان کتاب در زمینه علوم‌ کاربردی، چهار هزار عنوان در شاخه علوم پایه، 6 هزار عنوان مرتبط با بخش علوم‌انسانی، پنج هزار عنوان با موضوع علوم‌پزشکی و دندانپزشکی، دو هزارعنوان در حوزه معماری، هنر و شهرسازی، دو هزار عنوان مربوط به علوم کشاورزی، علوم دامی و شیلات، یک‌هزار و 500 عنوان با موضوع کلیات، فرهنگ و زبان خارجه، یک‌هزار و 500 عنوان مرتبط با علوم اداری، دو هزار عنوان در زمینه علوم دینی و قرآنی و دو هزار عنوان از کتاب‌ها نیز مرتبط با علوم‌ اجتماعی است. عنوان‌های عرضه شده مربوط به حدود 200 ناشر است.

 

وی با اشاره به رشد چشمگیر حدود 22 درصدی در عنوان‌های کتاب‌های آماده عرضه در این نمایشگاه ادامه داد: دانشجویان، استادان، کتابخانه‌ها و علاقه‌مندان به خرید کتاب‌های دانشگاهی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی انجمن ناشران دانشگاهی به نشانی www.nbup.ir از فهرست 36 هزار عنوان کتاب، مطلع شوند.

 

ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، از 23 تا 27 آبان‌ماه، همزمان با بیست و سومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد./998/د102/ق 

منبع: انجمن ناشران دانشگاهی  

ارسال نظرات