۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۹۹۹۶۳
همزمان با سراسر کشور؛

تجمع بزرگ استکبارستیزی 13 آبان در استان مرکزی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع بزرگ استکبارستیزی 13 آبان در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در سراسر استان مرکزی برگزار شد.
تجمع بزرگ استکبارستيزي 13 آبان در استان مرکزي برگزار شد تجمع بزرگ استکبارستيزي 13 آبان در استان مرکزي برگزار شد تجمع بزرگ استکبارستيزي 13 آبان در استان مرکزي برگزار شد تجمع بزرگ استکبارستيزي 13 آبان در استان مرکزي برگزار شد تجمع بزرگ استکبارستيزي 13 آبان در استان مرکزي برگزار شد تجمع بزرگ استکبارستيزي 13 آبان در استان مرکزي برگزار شد تجمع بزرگ استکبارستيزي 13 آبان در استان مرکزي برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، تجمع بزرگ استکبارستیزی13 آبان در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در سراسر استان مرکزی برگزار شد.

 

تجمع ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر  از سال های گذشته «مرگ بر آمریکا» در اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی با شور خاص و شعارهای منسجم اجرایی شد.

 

مردم ولایتمدار و مومن شهرستان اراک به خصوص نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو از ساعات اولیه امروز چهارشنبه با حضور در مصلی بیت المقدس این شهر یکبار دیگر به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد کردند.

 

در این آیین اقشار محتلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، مرگ بر هر دو رژیم خبیث آمریکا و اسرائیل صهیونیسم و ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.

 

همچنین دانش آموزان و دانشجویان نیز با سر دادن شعارهای خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ما است، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، ما در کنار رهبریم ما جان نثار رهبریم و خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت رهبر است نیز عشق و ارادت خود را به مقام معظم رهبری به منصه ظهور گذاشتند.

 

برگزاری راهپیمایی 13آبان در بیش از 40 نقطه استان مرکزی

حضور نوجوان و جوانان دانش آموز و دانشجویان که در شعارهای خود بر بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی و دشمن ستیزی تاکید می کردند، در این مراسم چشمگیر بود.

 

شایان ذکر است، راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان امروز همزمان با سراسر کشور در بیش از 40 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.

 

گفتنی است، مراسم گرامیداشت یوم‌الله سیزدهم آبان در اراک با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاهی، طلاب و روحانیون برگزار شد./842/202/ب3

 

ارسال نظرات