۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۹۹۹۰۷
همزمان با سراسر کشور؛

فریاد «مرگ بر آمریکا» در 42 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی 13 آبان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، در 42 نقطه استان چهارمحال و بختیاری با حضور با شکوه مردم و مسؤولان برگزار و پرچم آمریکا و اسرائیل در حضور دیدگان همه رسانه ها به آتش کشیده شد.
مرگ بر آمريکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، راهپیمایی 13 آبان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، در 42 نقطه استان چهارمحال و بختیاری با حضور با شکوه مردم و مسؤولان برگزار و پرچم آمریکا و اسرائیل در حضور چشم همه رسانه ها به آتش کشیده شد.

 

این مراسم باشکوه از ساعت 9:30 صبح در شهرکرد از میدان 12 محرم به سمت میدان امامزادگان دوخاتون، در بروجن از میدان آزادی به سمت میدان امام حسین(ع)، در لردگان از میدان شهدا به سمت مصلای اولی‌الامر، در فارسان از مقابل اداره آموزش ‌و پرورش به سمت مسجد امام حسین(ع)، در اردل از ابتدای بلوار شهدا به سمت گلزار مطهر شهدا، در چلگرد از مقابل اداره آموزش ‌و پرورش به سمت سه راهی فرمانداری، در شلمزار از سه راهی فرمانداری به سمت مدرسه نمونه راهنمایی فرزانگان، در بن از سه راه نماز به سمت مسجد جامع و در سامان از مقابل اداره آموزش ‌و پرورش به سمت میدان بسیج برگزار شد.

 

حضور یکپارچه دانش آموزان با لباس های یک رنگ و با پرچم های کوچک ایران که به آرامی در دستان آن ها به حرکت در می آمد و شعارهای هماهنگ آن ها که با محوریت «مرگ بر آمریکا» فرستاده می شد، حال و هوای این مراسم را متفاوت از سال های گذشته کرده بود.

 

حضور باشکوه طلاب، روحانیان، دانشجویان و تعطیلی بازارهای مرکزی مراکز شهرستان ها همه نشان می داد که مردم همچنان پشت رهبرشان تا آخرین قطره خون ایستاده اند و در این راه به کسی باج نمی دهند.

 

فریاد شعارهای «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان نشان می داد که مردم می خواهند بگویند که توافق و دوران پسابرجام هم نمی تواند بر روحیه استکبارستیزی آن ها خدچه ای وارد کند چراکه این جز اعتقادات و باورهای دینی آن ها است.

 

به آتش کشاندن پرچم های آمریکا و اسرائیل و قرائت قطع نامه از بخش های پایانی این مراسم در مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری بود./9457/203/ب1

ارسال نظرات