۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۲۹۹۸۴۲
کارشناس و مبلغ حوزوی:

امنیت، حاصل مبارزه نظام اسلامی با استکبار است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس و مبلغ حوزوی با تأکید بر این که امنیت، حاصل اقتدار نظام اسلامی است، گفت: مبارزه با جبهه کفر همواره وجود داشته است و این جنگ در نظام اسلامی در مبارزه با آمریکا معنا می‌شود.
استکبار ستيزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام محمد شفیعی، کارشناس و مبلغ حوزوی سه‌شنبه شب در مسجد صدیقة‌الحسین(ع) در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) با گرامیداشت روز 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: از ابتدای خلقت تاکنون در جهان همواره دو قطب مخالف وجود داشته است، این مطلب در داستان‌ آدم(ع) و شیطان، موسی(ع) و فرعون تا به اهل‌بیت(ع) برسد و در رویارویی نظام اسلامی با آمریکا نیز می‌بینیم.

 

وی با اشاره به این که برخی افراد می‌گویند شعار مرگ بر آمریکا تا کی و تا کجا باشد، افزود: باید توجه کرد که مرگ بر آمریکا، مرگ بر مردم آمریکا نیست، مرگ بر دولت و سیاست‌های آمریکا است، اگر فردی به شما ظلم بکند و از حق خودش تجاوز کند، شما بر او مرگ و نفرین می‌فرستید.

 

کارشناس و مبلغ حوزوی ابراز کرد: معنی مرگ بر آمریکا، یعنی مرگ بر طینت، سرشت و سیاست‌های آمریکا است، از ابتدای خلقت تا اکنون گروه کافران و مؤمنان در برابر هم قرار گرفته‌‌اند و اگر نیک بنگریم تا پس از تشکیل نظام اسلامی هیچ گاه گروه مؤمنان این چنین قدرت نیافته بودند.

 

وی با انتقاد از این فکر که پناه بردن به دامان آمریکا و تکیه‌گاه قرار دادن آمریکا برای حل مشکلات اشتباه است، اظهار کرد: حضرت موسی(ع) با این که قدرت و جایگاه فرعون و سلطنت وی را نداشت اما در برابر فرعون تسلیم نشد و در برابر او ایستاد، ما اکنون حکومت تشکیل داده‌ایم و نباید در برابر آمریکا تسلیم شویم با این که در موضع ضعف هم قرار نداریم.

 

حجت‌الاسلام شفیعی خاطرنشان کرد: کشور ما اکنون امنیت دارد و این امنیت حاصل اقتدار نظام اسلامی است، در روایات است که اگر کسی دو رکعت نماز خواند، ثوابش برای آن مرزبانی است که در مرزها نگهبانی می‌کند و امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه دعایی برای مرزبانان دارد.

 

وی بیان کرد: متأسفانه ماهواره عقیده برخی‌ها را فاسد کرده است، کاری که از دست ما برمی‌آید برای مرزداران نظام اسلامی دعا است و هنگامی که نیاز باشد در صحنه نیز حاضر می‌شویم اما سخت است که ببینیم برخی‌ها عقیده‌شان با نشستن پای ماهواره و مانند آن عوض شده است./914/202/ب1

ارسال نظرات