۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۲۹۹۷۰۴

راهپیمایی 13 آبان در 19 شهر استان سمنان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برپایی راهپیمایی بزرگ یوم الله 13 آبان در 19 شهر این استان با حضور دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم استکبار ستیز استان سمنان خبر داد.
13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین‌پور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه استان سمنان در جای جای این استان پهناور فردا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام، انقلاب و شهدای والامقام، بصیرت و آگاهی و وحدت خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

 

وی 13 آبان 94 را روز خلق حماسه‌ دیگری از مردم استان سمنان دانست و افزود: راهپیمایی روز استکبار ستیزی در شهرستان سمنان 10 صبح فردا از میدان سعدی، در شهر سرخه ساعت 9 از پارک شهدای 13 آبان و شهر درجزین، ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی(ره) آغاز می شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اضافه کرد: راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرستان شاهرود با حضور مردم ولایتمدار راس ساعت ساعت 10 صبح از محل میدان ساعت گل و در شهرستان میامی ساعت 9 صبح از میدان بسیج شروع خواهد شد.

 

حسین پور همچنین با بیان اینکه زمان آغاز راهپیمایی 13آبان ماه  در شهرستان دامغان از ساعت 10 صبح از میدان شهدا و شهر دیباج از ساعت 10 صبح از مقابل دبیرستان نرجس است، افزود: این راهپیمایی در شهر‌های امیریه و کلاته رودبار نیز به ترتیب از مسجد جامع در ساعت 10:30 و از میدان امام خمینی (ره) در ساعت 10 آغاز می‌شود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: دانش آموزان و مردم همیشه در صحنه شهرستان گرمسار نیز همراه و هم‌نوا با ملت بزرگ ایران فردا راهپیمایی 13 آبان خود را راس ساعت 10 صبح آغاز می‌کنند، این راهپیمایی باشکوه در شهر‌های آرادان و ایوانکی نیز از ساعت10 صبح به ترتیب از خیابان شهید بهشتی و از مسجد جامع برگزار می‌شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: راهپیمایی 13آبانماه با حضور مردم شریف بیارجمند نیز در ساعت 10 صبح از میدان قدس، در شهر کلاته خیج ساعت10 از میدان امام حسین(ع)، در شهر بسطام ساعت 10 صبح از امامزاده محمد(ع)، در شهر مجن ساعت 10 صبح از امامزاده ابراهیم(ع) و در شهر رودیان ساعت 10 صبح از مقابل شهرداری،  در مهدیشهر نیز ساعت 9:30 از اداره آموزش وپرورش و در شهمیرزاد از ساعت 10:30 آغاز می شود./977/203/ب2

ارسال نظرات