۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۹۹۴۱۱
آیت الله بهشتی:

سازش نمی تواند زمینه ساز رفع مشکلات کشور باشد/ استکبار ستیزی بر عزت و اقتدار ایران افزوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ما تا کنون از استکبار ستیزی ضرر نکردیم، گفت: خوشبختانه به وسیله همین استکبار ستیزی روز به روز بر عزت، اعتبار و اقتدار جمهوری اسلامی افزوده شده از این رو، این راه باید ادامه داده شود.
آيت الله احمد بهشتي

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به 13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی، بر لزوم تداوم مبارزه با جبهه استکبار به ویژه آمریکا تأکید کرد و گفت: روز 13 آبان از روز های پرخاطره به شمار می رود و روز تبعید حضرت امام، کشتار دانش آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی است.


وی افزود: خط استکبار ستیزی همواره باید خطی شفاف و روشن باشد چون دشمنان و مستکبران دست از استکبار گرایی و زورگویی برنمی دارند، آن ها به هر نحوی ولو با کشتار مردم مظلوم و تفرقه افکنی می خواهند دنیا را قبضه کنند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که چهره استکبار چهره ای کریه و شناخته شده است، اظهار داشت: تا زمانی که استکبار دست از رفتار مستکبرانه و سرکوبی ملت های ضعیف و مسلمانان برندارد به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.


وی ادامه داد: استکبار جهانی به شدت در مسیر سرکوب ملت های ضعیف به ویژه مسلمانان تلاش می کند و همه جنایت ها را انجام می دهد؛ از این رو وظیفه مسلمانان، جمهوری اسلامی همان گونه که رهبر انقلاب تأکید دارند این است که استکبار ستیزی روحیه ای شفاف در ملت باشد تا نتایج درخشان خود را نشان دهد.


آیت الله بهشتی با بیان این که ما تا کنون از استکبار ستیزی ضرر نکرده ایم، ابراز داشت: خوشبختانه به وسیله همین استکبار ستیزی روز به روز بر عزت، اعتبار و اقتدار جمهوری اسلامی افزوده شده از این رو، این راه باید ادامه داده شود.


وی با انتقاد از افرادی که سعی دارند مشکلات کشور را به استکبار ستیزی ربط دهند، عنوان کرد: آیا با سازش از مشکلات کشور کاسته می شود، استکبار ستیزی سبب افزوده شدن مقاومت ملت شده است؛ دشمن در صدد بود با تحریم ها ملت ایران را سرکوب کند اما مردم با وجود تحریم ها نشاط داشتند.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با سازش گرفتاری ها به مراتب بیشتر می شود، در تاریخ گذشته مشاهده کردیم که در دوران پهلوی که کاملا سرسپرده محسوب می شد مشکلات از حال حاضر بسیار بیشتر بود؛ سازش نمی تواند زمینه ساز رفع مشکلات باشد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات