۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۹۹۲۸۸
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان قزوین:

موضع جهان اسلام در قبال اجرای اعدام شیخ نمر، قاطع و سخت خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان قزوین با اشاره به واکنش‌های جهان اسلام در قبال مطرح شدن موضوع تایید حکم اعدام شیخ نمر، گفت: بی شک واکنش های شدیدی از سوی مراجع عظام تقلید، مسلمانان و انسان‌های آزادی خواه جهان در برخورد با آل سعود اتفاق خواهد افتاد.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفايي

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به تایید حکم اعدام آیت‌الله نمر عالم وارسته شیعه در عربستان، گفت: مطرح کردن چنین موضوعی آن هم در این بازده زمانی نشان از استیصال آل‌سعود دارد.

 

وی ادامه داد: در حقیقت زوال این حکومت رسیده و به زودی شاهد از هم فروپاشیده شدن آن خواهیم بود.

 

حجت‌الاسلام مصطفایی با اشاره به حوادث دردناک فاجعه منا در حج تمتع امسال عنوان کرد: کشتار حجاج در منا و انجام جنایات بی شمار توسط عمال آل‌سعود هیچ گاه از حافظه تاریخ و ملت ایران پاک نخواهد شد و این برگی دیگر بر جنایات این رژیم اضافه نمود.

 

وی با بیان این‌که این اقدامات آل سعود در راستای منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی است گفت: در حقیقت آل سعود در باتلاقی عمیق افتاده و زوال و نابودی آن با جنایاتش به جلو می‌افتد.

 

این کارشناس سیاسی ادامه داد: در حال حاضر موجی از نفرت جهان اسلام در برابر آل‌سعود در حال شکل گرفتن است و حاکمان عربستان باید عبرت گرفته و از انجام خطایی چون اعدام شیخ نمر بپرهیزند. 

 

وی با اشاره به واکنش‌های جهان اسلام در قبال مطرح شدن موضوع تایید حکم اعدام شیخ نمر تصریح کرد: چند ماه قبل نیز وقتی چنین موضوعی مطرح شد موجی از تجمع و راهپیمایی در سراسر جهان به ویژه ایران به راه افتاد و حوزه های علمیه در واکنش به چنین اقدامی حوزه های علمیه را تعطیل کردند. در حال حاضر نیز بی شک واکنش‌های شدیدتری از سوی مراجع، مسلمانان و انسان‌های آزادی خواه جهان اتفاق خواهد افتاد.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان قزوین با بیان این‌که شیخ نمر سالیان سال در حال تلاش برای برپایی اسلام گامبرداشته گفت: موضع جهان اسلام موضعی محکم خواهد بود چرا که شیخ نمر یک عالم وارسته است و تنها متعلق به عربستان و یا جهان تشیع ندارد. 

 

وی افزود: بعید است دولت عربستان چنین خطایی را که به لرزان شدن پایه‌های حکومتش منجر خواهد شد را انجام دهد.

 

حجت‌الاسلام مصطفایی با اشاره به مشکلات عدیده ای که دولت عربستان به واسطه اعمالش از جمله شروع جنگ با یمن و شکست‌های پی در پیدر این تجاوز همچنین حمایت بی قید و شر از جنایتکاران در سوریه و امثال آن با آن دست و پنجه نرم می کند عنوان کرد: آنها قافیه را باخته اند و با دست و پا زدن در باتلاقی که خود درست کرده اند می خواهند راه نجاتی بیابند اما راهی برای نجات آنها نیست.

 

این کارشناس سیاسی ادامه داد: مطرح کردن موضوع اعدام شیخ نمر نیز در همین راستا است و آنها می خواهند با این حربه و منحرف کردن اذهان عمومی و مجامع بین الملل از شکست‌های عربستان سرپوشی بر رسوایی‌های خود بگذارند. 

 

حجت‌الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: جهان اسلام در محکومیت چنین حکمی سکوت نخواهد کرد و با شدت و محکم تر از همیشه واکنش های بازدارنده ای را از خود نشان خواهد داد./955/302/ب3

ارسال نظرات