۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۲۹۹۲۱۵
مسؤول کانون های مساجد استان مرکزی:

کانون‌های مساجد در برابر نقشه های شوم دشمنان ایستادگی کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایران اسلامی باید با تربیت نیروهای مسجدی و جذب جوانان به مساجد در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان ایستادگی کنند.
ديدار مسؤول و کارکنان دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، بعدازظهر امروز یکشنبه 10 آبان ماه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، در اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان مرکزی بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در کشور سبب اقتدار و فرهنگ اسلامی می شوند.

 

نقش کانون‌های مساجد در ترویج و تبیین فرهنگ دینی

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایران اسلامی باید با تربیت نیروهای مسجدی و جذب جوانان به مساجد در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به این که کانون های مساجد، نقش تأثیرگذاری در ترویج و تبیین فرهنگ دینی در جامعه را بر عهده دارند گفت: وجود کانون های فرهنگی هنری در کنار مساجد سبب شده است تا جوانان در برابر آسیب های فرهنگی دشمنان مصون بمانند.

 

پیشبرد اهداف دینی و فرهنگی نظام اسلامی

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان این که کانون های فرهنگی و هنری مرکز اصلی فعالیت های فرهنگی و معنوی مساجد هستند، گفت: برنامه های مختلف در مناسبت های مذهبی و ملی به همت این دبیرخانه در قالب ها و رشته های متنوع در همه سنین برگزار می شود.

 

کانون های فرهنگی مساجد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پشتوانه ای ارزشمند دانست و خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی مساجد در کشور سبب پیشبرد اهداف دینی و فرهنگی نظام اسلامی می شوند.

 

بیش از 500 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان مرکزی مشغول فعالیت است

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان این که بیش از 500 کانون فرهنگی هنری در سطح شهرها و روستاهای استان مرکزی مشغول به انجام فعالیت های فرهنگی و دینی هستند، گفت: کانون فرهنگی هنری استان مرکزی در مساجد روستایی، کانون تخصصی از جمله قرآن، نماز، ایثار و شهادت، هنرهای تجسمی، مشاوره، مهدویت و عفاف و حجاب راه‌اندازی شده و همچنین کانون‌ دانشگاهی در مساجد دانشگاه تاسیس شده است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جامعه اسلامی سبب حفظ وحدت و انسجام و اخلاق پسندیده می شود.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری طرح اوقات فراغت تابستان 94 با حضور فعال و بی نظیر اعضای کانون ها در مساجد سراسر استان برگزار شد و اختتامیه این طرح با برگزاری اردوی دو هزار نفری به استان اصفهان به پایان رسید./842/202/ب1

ارسال نظرات