۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۹۸۶۲۰

معرفی کتاب‌های ویژه محرم در نرم افزار کتابخوان فراکتاب

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار کتابخوان فراکتاب اقدام به ارائه آثار عاشورایی اعم از صوتی و متن با تخفیف ویژه از 30 مهر تا 20 آبان کرده است.
فراکتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دین اسلام به برکت قیام امام حسین علیه السلام و عاشورا تداوم پیدا کرد؛ تداوم حرکت سید الشهدا علیه السلام با احیای عاشورا امکان‌پذیراست پس هر مجموعه ای به نوبه خود رسالت مهمی در نشر فرهنگ عاشورا و زنده نگه داشت  آن حادثه عظیم دارد و ایام محرم و صفر بهترین فرصت برای ادای این دین می‌باشد.

 

شاید بتوان گفت آثار مکتوب و کتاب‌های منتشر شده در این حوزه سهم بزرگی را به خود اختصاص داده‌اند اما باید پذیرفت با توجه به محدودیت‌های کتاب مکتوب، کتاب‌های الکترونیک گوی سبقت را ربوده‌اند.

 

در این راستا نرم افزار کتابخوان فراکتاب نیز (که نرم افزاری بر بستر اندروید است) با رویکردی متفاوت اقدام به ارائه آثار عاشورایی (اعم از صوتی/ متنی) با تخفیف  25%؛ از 30 مهر تا 20 آبان، نموده است.

 

در مجموعه آثار ارائه شده کتاب‌هایی چون گلچین واقعه عاشورا، زندگانی امام حسین علیه السلام، جسارت‌های عاشورایی، روایت گل سرخ به چشم می‌خورد که «روایت گل سرخ» مهدی الماسی با ذکر 300 حکایت عاشورایی و با توجه به سبک مقتل نویسی و «وارثان عاشورا» اثر علی صفائی حائری که حاصل سخنرانی‌های استاد در چند دهه محرم با هدف احیا امر اهل بیت می‌باشد نمونه‌های متفاوتی هستند.

 

بخشی از کتاب «وارثان عاشورا»

میراث حسین علیه السلام که وارث آدم تا خاتم است، به کسانی خواهد رسید که از آگاهی و علم، عبودیت و تقوا، عبودیت و صلاح برخوردار باشند و این‌ها وارثان عاشورایند.

 

زندگی بسیاری از ما با اعتقاد به امامت گره خورده است. در این راه رنج‌ها برده‌ایم. این تاریخ خونین تشیع و این رگ‌های جوشان پدران ماست که دست‌های حاکمان مسلط را خضاب کرده و افق را رنگین! امروز و در این نسل، ما امامت را پذیرفته‌ایم ولی شاید طرح امامت برای خود ما که شیعه هستیم هم، گنگ و مبهم باشد.

 

علاقه مندان می‌توانند مجموعه آثار عاشورایی فراکتاب را از اینجا دریافت کنند./998/د102/ق 

منبع: فراکتاب 

ارسال نظرات