۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵
کد خبر: ۲۹۸۴۵۷
امام جمعه موقت کاشان:

اعدام شیخ نمر عرصه را بر حکام مستبد سعودی تنگ تر خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گفت: آزادی خواهان منطقه ثابت خواهند کرد در صورت خوش خدمتی عروسکان داخلی در برابر دشمنان خارجی، فرزندان انقلابی جهان اسلام کوتاه نخواهند آمد.
حجت الاسلام و المسلمين علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که عربستان برای جبران ضعف ها و شکست های خود در منطقه موضوع اعدام شیخ نمر را دنبال می کند، گفت: طرح اعدام این عالم بصیر، شجاع و حماسی نه تنها راهی برای پیروزی دولت سعودی باز نمی کند، بلکه باعث بیدار شدن ملت انقلابی قطیف و استان های شرقی عربستان و آزادی خواهان منطقه و جهان خواهد شد.

 

وی افزود: امام راحل در رابطه با ترور شخصیت های دینی می فرمود بکُشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.

 

حجت الاسلام احتشام با اشاره به طرح امضا شاه سعودی به عنوان آخرین گزینه طرح اعدام، گفت: موانع بسیاری وجود دارد که در شرایط فعلی تأیید نهایی اعدام به مصلحت آنها نباشد.

 

امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد: اعدام شیخ نمر موجب تنگ تر شدن عرصه بر آل سعود و حامیان جنایتکار آنها از سوی آزادی خواهان منطقه خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر این که آمریکا، انگلیس و اسرائیل از حامیان آل سعود به شمار می روند، گفت: وظفیه علمای جهان اسلام در حوزه و دانشگاه و روشنفکران و خواص تحلیلگر منطقه، موضع گیری در برابر حکم ظالمانه آل سعود است.

 

به گفته وی، فضای مجازی وسیله ای مناسب برای ایجاد فشار علیه حاکمان ظالم سعودی است تا معقولانه فکر کنند و تصمیم اشتباه خود را عملی نکنند.

 

حجت الاسلام احتشام با تأکید بر این که همه ما در برابر شیخ نمر مسؤول هستیم، گفت: آزادی خواهان منطقه ثابت خواهند کرد در صورت خوش خدمتی عروسکان داخلی در برابر دشمنان خارجی، فرزندان انقلابی جهان اسلام کوتاه نخواهند آمد./1307/ت302/ج

ارسال نظرات