۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۹۷۳۴۹
امام جمعه بندرعباس:

نامه رهبر انقلاب درباره برجام خط قرمزها و بایدها و نبایدهای نظام را روشن کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به موضوع برجام و نامه مقام معظم رهبری به رییس جمهوری ابراز داشت: رهبری خط قرمزها و بایدها و نبایدها را به این دولت و آیندگان اعلام کردند.
آيت الله نعيم آبادي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس درخطبه های نمازجمعه این هفته شهر بندرعباس گفت: با توجه به تبلیغات ناجوانمردانه بعثی ها درباره شیعیان، اسرای ما با عمل به فرایض دینی و به ویژه نماز خط بطلانی بر همه آنان کشیدند.
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امروز نیز آزادگان سرافراز ما از راه های مختلف مایه خیر و برکت برای جمهوری اسلامی هستند.
 
امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به موضوع برجام و نامه مقام معظم رهبری به رییس جمهوری ابراز داشت: رهبری خط قرمزها و بایدها و نبایدها را به این دولت و آیندگان اعلام کردند.
 
آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: ما نیز از این دولت و دولت های آینده می‌خواهیم در چارچوب آنچه رهبری تأیید کردند که حساس ترین مطالب در دل آنها نهفته و راه بیگانگان را برای همیشه بسته عمل کنند.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین با اشاره به سفر اخیرش به دهستان سیاهو بیان داشت: مهم ترین مشکل جمعیت 10هزار نفری این منطقه کم آبی است که با تکمیل سد در حال احداث زاکین برطرف می شود.
 
خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه همه چیز به آب وابسته است از مسؤولان محلی و ملی خواست پروژه های تامین آب آشامیدنی و کشاورزی را با رعایت اولویتی که دارند اجرایی کنند.
 
آیت الله نعیم آبادی  با اشاره به کمبود بودجه های استانی ابراز داشت: مشکل تامین آب آشامیدنی روستاها و حتی شهرهای هرمزگان تنها از طریق اختصاص بودجه های ملی قابل انجام است./851/201/ب2
ارسال نظرات