۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۹۴۷۴۱
وزیر اطلاعات مطرح کرد؛

دولت همه توانش را برای حل مشکلات به کار گرفته است/ دفاع عزت مندانه تیم مذاکره کننده در مذاکرات هسته ای

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که مردم کشورمان به تیم مذاکره کننده هسته ای اطمینان داشتند، گفت: عزت و اقتدار امروز کشورمان مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور در صحنه ملت ایران است.
حجت الاسلام سيد محمود علوي وزير اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات امروز در جمع مردم تنکابن با اشاره به رون اجرای مذاکرات هسته ای کشورمان با قدرت های جهانی گفت: دیپلمات های کشورمان با حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی توانستند قدرتمندانه از حقوق ملت بزرگ ایران دفاع کنند.


وی با بیان این که مردم کشورمان در همواره حامی دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای بودند، افزود: وزارت اطلاعات در نظرسنجی که انجام داد مشخص شد که 86 درصد مردمی حامی دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای هستند.


حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که مردم کشورمان به تیم مذاکره کننده هسته ای اطمینان داشتند، خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار امروز کشورمان مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور در صحنه ملت ایران است.

 

وزیر اطلاعات با اشاره به این که تیم هسته ای کشورمان عزتمندانه و با اقتدار از حقوق ملت ایران در مذاکرات دفاع کردند، افزود: اگر روزی بشود جزئیات مذاکره را منتشر کرد، آنگاه مشخص می شود چگونه تیم هسته ای کشورمان در مذاکرات از عزت ایران اسلامی دفاع کرد.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دولت در شرایطی فعالیت خود را آغاز کرد که کشور با مشکلات بسیار مواجه بود، تصریح کرد: کشور در ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید در پایین ترین سطح درآمدی قرار داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی در ادامه سخنان خود با بیان این که رییس جمهور خدمت به مردم را عبادت می داند، گفت: حجت الاسلام والمسلمین روحانی شخصیتی عاقل، کارآمد و با کوله باری از تجربه است.

 

وزیر اطلاعات با بیان این که متأسفانه تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان شرایط را برای اداره کشور در ابتدای آغاز به کار دولت سخت کرده بود، بیان داشت: صادرات نفت کشورمان در این مقطع از دو میلیون و 500 هزار بشکه در روز به 800 هزار بشکه کاهش یافته بود.


حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به این که در آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید کشور با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه بود، ادامه داد: همه توان و تلاش دشمن در جهت ضربه زدن به کشورمان به کار گرفته شد.


وی با بیان این که دشمنان با توطئه در مسیر صادرات نفت کشورمان تلاش کردند تا اقتصاد ایران اسلامی را فلج کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی دولت و همچنین حمایت های ملت ایران آن شرایط سخت سپری شد.


وزیر اطلاعات با بیان این که دولت تدبیر و امید در شرایط بسیار سخت اقتصادی توانست گام های بسیار مثبتی در عرصه های مختلف بردارد، تصریح کرد: مردم کشورمان باید بدانند که دولت چگونه فعالیت خود را آغاز کرد و شرایط امروز کشورمان در چه وضعیتی است تا براساس همان برنامه ریزی کنند.


وی با بیان این که امروز وضعیت کشورهای اطراف بحرانی است، گفت: اما امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بالاترین سطح امنیت برخوردار است.


وزیر اطلاعات امنیت بالا و مثال زدنی کشورمان را مدیون هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، هوشیاری دستگاه های نظامی و امنیتی کشورمان و بصیرت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در نهایت اقتدار و هوشیاری به دنبال تأمین امنیت کشورمان در عرصه های مختلف هستند که خوشبختانه این امر حاصل شده است.


حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که دولت همه توان خود را در جهت رفع مشکلات مردم به کار گرفته است، بیان داشت: سفرهای استانی و حضور رییس جمهور در جمع مردم به حتم برکات ارزشمندی برای این استان خواهد داشت.


وی وحدت و همدلی را مهم ترین نیاز امروز کشورمان دانست و تصریح کرد: به حتم هر پیشرفت و توسعه ای در سایه وحدت و همبستگی ملی به دست خواهد آمد.


وزیر اطلاعات با اشاره به این که مهم ترین خواست و هدف دشمنان کشورمان ایجاد اختلاف و تفرقه در کشور بوده است، ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری ملت ایران اسلامی دشمن به هدف خود دست نیافته است.


حجت الاسلام والمسلمین علوی همچنین به فاجعه انسانی در منا اشاره کرد و آن را نتیجه بی تدبیری و کفایتی آل سعود بیان کرد و گفت: دولت برای احقاق حق ملت ایران گام برخواهد داشت و در حال بررسی ابعاد این فاجعه است./950/پ201/ج

ارسال نظرات