۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۲۹۳۶۸۵

گردهمایی روحانیان و مربیان طرح صالحین در تبریز

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی روحانیان و مربیان طرح صالحین همچنین معاونان تعلیم و تربیت نواحی بسیج و سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان در تبریز برگزار شد.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در جمع اعضای هیأت عاشقان ولایت با حضور کارکنان معاونان تعلیم و تربیت نواحی بسیج و سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی در تبریز همراه بود، اظهار داشت: شهر تبریز با قدمت و صبغه تاریخی و دینی خود پشتوانه فرهنگی و عقیدتی خوبی دارد.

 


وی با بیان این‌که امکان فعالیت سرگروه‌های متخصص و باسواد و البته متدین در قالب طرح صالحین سپاه عاشورا کاملا محیا است، خاطرنشان کرد: آذربایجان‌شرقی به دلیل حوزه های علمیه قوی و حضور آیت الله شبستری یکی از استان‌های شاخص در برنامه‌های طرح صالحین به شمار می رود.

 


سردار نقدی با تأکید بر نقش‌آفرینی روحانیان و مربیان فعال در طرح صالحین در عرصه‌های مختلف اجتماعی تصریح کرد: باید افراد متدین، خانواده شهدا و بسیجیان احساس وظیفه کنند و با جوانان و نوجوانان رفاقت کنند و آنان را جذب حلقه‌های صالحین کنند.

 


رییس سازمان بسیج مستضعفین با با بیان این‌که حلقه‌های صالحین با محوریت روحانیان در معاونت‌های تعلیم و تربیت فعال هستند، گفت: امروز در سراسر کشور روحانیان فعال در این زمینه داریم که هر یک در تربیت نیروهای مؤمن، متدین و انقلابی نقش آفرینی می کنند.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حضور تأثیرگذار و بیش از پیش بسیجیان در عرصه‌های مختلف اجتماعی شد و اظهار داشت: بسیجی باید همه جانبه مورد مراقبت قرار گیرد، از احوالات خانوادگی بسیجی باید باخبر بود و در مشکلات باید به او کمک کرد. بسیج فقط مختص یادواره برگزار کردن و تظاهرات نیست.

 

 


سردار نقدی با تأکید بر این‎‌‌که جانباز، رزمنده دفاع مقدس، پاسدار بازنشسته و روحانیان همه می توانند مسؤول حلقه بسیجیان باشند، افزود: اگر شاهدیم که رییس جمهور آمریکا شب و روز درباره ایران اظهار نظر می کند؛ دلیلش این است که بسیجیان و انقلاب اسلامی حال آمریکا رو گرفته و می گیرد.

 


رییس سازمان بسیج مستضعفینبا بیان این‌که کیفیت حلقه های صالحین باید بیشتر از کمیت باشد، گفت: هرکس در این عرصه عقاید مردم را به خود جمع کرد موفق خواهد بود. باید بسیجیان را حول محور ولایت جمع کنیم؛ هم اکنون در آذربایجان‌شرقی پایگاهی داریم که 1200 بسیجی فعال دارد، این نعمت بزرگی است./935/202/ب1

ارسال نظرات