۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۹۲۶۸۷
مدیر حوزه علمیه سنقر:

روحیه شهادت طلبی و ایثار باید در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سنقر از اعزام طلاب و مبلغان حوزه علمیه سنقر در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: معرفی و شناساندن شهدا به جوانان و نوجوانان از اهمیت والایی برخوردار است.
حجت الاسلام مجيد بني عامري

حجت الاسلام مجید بنی عامری مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از اعزام طلاب و مبلغان در قالب کاروان راهیان نور و مناطق عملیاتی خبر داد و عنوان داشت: شش طلبه از مدرسه علمیه شهرستان سنقر به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.


حجت الاسلام بنی عامری با بیان اینکه در این عرصه باید شهدا به جوانان و نوجوانان بیشتر معرفی شود، اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران مردان بزرگی می باشند که با بصیرت، آگاهی، تعصب و غیرتی که داشتند از میهن خود پاسداری کردند، قطعأ این عزیزان می توانند الگویی تمام عیار برای جوانان و نوجوانان باشند.


وی در ادامه افزود: متأسفانه دشمن با تمام توان درصدد تزریق فساد و بی بندوباری به جمهوری اسلامی ایران است و تنها عاملی که می تواند در برابر شبیخون فرهنگی دشمن ایستادگی کند فعالیت تمامی اقشار جامعه به خصوص طلاب و روحانیان در زمینه اشاعه و تبلیغ دین اسلام است.


مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر یادآور شد: دشمنان انقلاب با دیدن روحیه شهادت طلبی در شهدا این گونه به زانو درآمده اند و در برابر اقتدار ایران سر تعظیم فرود آورده اند، روحیه شهادت طلبی و ایثار باید در جامعه نهادینه شود.


حجت الاسلام بنی عامری با بیان اینکه برای اعزام طلاب به مناطق عملیاتی تمهیداتی اندیشیده ایم تصریح کرد: شش نفر از طلاب حوزه علمیه شهرستان سنقر در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.


وی حضور روحانیان و مبلغان را در کاروان های راهیان نور را با اهمیت خواند و ابراز کرد: مبلغان با حضور در بین جوانان می توانند پلسخگوی شبهات دینی و شرعی آن ها باشند و همچنین با معرفی سیره اخلاقی شهدا زمینه ساز پیوند این عزیزان با شهدا و قهرمانان انقلاب باشند.


مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر با تشریح برنامه های دیگر مبلغان در مناطق عملیاتی و کاروان های راهیان نور بیان داشت: برگزاری کلاس های احکام و اخلاق، برپایی نماز جماعت، تبلیغ چهره به چهره و پاسخگویی به شبهات دینی در دستور کار و  فعالیت مبلغانی که به مناطق عملیاتی اعزام می شود گنجانده شده است.


حجت الاسلام بنی عامری در پایان عنوان داشت: راهیان نور فرصت مناسبی برای خودسازی و پیوند زدن خود با شهدا است زیرا اگر مجاهدت شهدا نبود انقلاب اسلامی با مشکلات فراوانی مواجه بود و امنیت و آرامشی که در اختیار داریم به مخاطره می افتاد./857/302/ب3

ارسال نظرات